تهران- ایسکانیوز:  حجت اماني، نقاش و هنرمند چند وجهي كشورمان، اديشن نهايي مجموعه فرشتگان خود را در گالري نار به نمايش مي گذارد.

اين آثار در واقع اديشن هاي پاياني از اين مجموعه است كه برخي از آنها با رنگ هاي جوهري و جسمي كار شده اند كه در حيطه تركيب مواد قلمداد مي شوند. از طرفي فرصتي است براي جمع بندي اين مجموعه كه به اتمام رسيده است.

6-hojat amani.angel.inject print on canvas,120.85.2009

اماني در اين باره مي گويد: هنوز مجموعه هاي دارم كه در ايران به نمايش گذاشته نشده اند كه در فرصت هاي بعدي به نمايش خواهم گذاشت . همچنين به دعوت از دانشگاه گوته آلمان در سال جاري ميلادي مروري بر آثارم برگزار خواهد شد. برنامه هايي هم در ارتباط تعامل با هنرمندان و گالري هايي كه خارج از تهران فعاليت مي كنند در نظر دارم كه در حال بررسي و برنامه ريزي است.

مجله" آرت رادار " آمريكا درباره‌ي آثار اماني مي گويد: اوهنرمندی چند وجهی است که با مدیا های گوناگون کار می کند؛  خواه نقاشی یا عکاسی و یا خوشنویسی و گاه ترکیب آنها. او از این جهت که کارهایش برای مخاطبان قابل شناسایی و دارای هویت ایرانی است بی نظیر است و  بــرخلاف بــسیاری از هم نــسلان اش با نــگاه  مــثبت  به فرهنــگ ایــرانی می نگرد.

قابل ذكر است اين نمايشگاه روز جمعه 2 آبان از ساعت 4 در گالري نار واقع در خيابان ولي عصر بالاتر از پارك وي بين زعفرانيه و محموديه پاساژ محمديه به مدت 10 روز براي علاقمندان باز خواهد بود .

 
کد خبر: 117432

وب گردی

وب گردی