تهران-ایسکانیوز : بورس تهران بعد از عبور از کانال 73هزار واحدی ، کانال 74 هزار واحدی را هم گرفت و عدد شاخص روی 74 هزار و 109 واحد قفل شد.

بورس تهران که از دو روز پیش تغییر روند داده و مثبت شده ، امروز هم 558 واحد معادل 76 درصد در جهت مثبت پیشروی کرد تا با تصاحب کانال 74 هزار واحدی خود را برای تصاحب کانال 75 هزار واحدی آماده کند.

امروز حجم، ارزش و تعداد معاملات افزایش قابل توجهی پیدا کرد، به طوری که بیش از یک میلیارد سهم به ارزش دو هزار و 939 میلیارد ریال در 88 هزار و 708 معامله داد وستد شد تا ارزش بازار به بیش از سه میلیون و 322 هزار و 230 میلیارد ریال برسد. بدین ترتیب بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را «فارس» و «وبملت» داشتند که بیش از 160 واحد شاخص را مثبت کردند.

در گروه بانک ها امروز بانک ملت با معامله بیش از 211میلیون سهم رکورد بیشترین معامله را به خود اختصاص داد. در بازار امروز معدنی ها و بانکی ها بیشترین تقاضا را به ود اختصاصا دادند و با صف های پر حجم خرید همراه شدند.

این در حالی بود کهروند سایر گروه ها نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی کرد و بیشتر صف های خرید در گروه های مختلف جمع آوری شد و حتی جای خود را به صف های عرضع در گروه های سیمان، دارویی، قندی و ماشین آلات و تجهیزات دادند.

گروه های لیزینگ و واسطه گری ، محصولات غذایی، خودرویی ها و صنایع پتروشیمی اما با روند متعادل عرضه و تقاضا مواجه بودند به طوری که در برخی نمادها مانند «فارس» شاه روند مثبت و تاثیر گذاری بر بازار بودیم.
کد خبر: 117789

وب گردی

وب گردی