تهران - ایسکانیوز: حمید درخشان بعد از باخت به سایپا، از بی‌دقتی بازیکنانش ناراضی بود. او اعتقاد دارد بعضی بازیکنان پرسپولیس در حد این تیم نیستند.

مجید جلالی هم از فدراسیون و صدا و سیما خواست تا شرایط را برای رسیدن به تفاهم فراهم کنند تا بیننده‌های شهرستانی بیش از این متضرر نشوند.

پرسپولیس 0-1 سایپا

حمید درخشان - سرمربی پرسپولیس

ما در خط حمله‌مان فقر داریم. ببینید طارمی چطور از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کرد. وقتی فرصت زیاد داریم باید از آن استفاده کنیم. نمی‌توانیم در هر بازی 4-5 موقعیت را از دست بدهیم. بازیکن کم تجربه داریم و بازیکنی که هنوز شخصیت حضور در پرسپولیس و استایل اروپایی را ندارد.

مجید جلالی - سرمربی سایپا

فوتبال باید بپذیرد که در این کشور شبکه خصوصی ندارد و باید به چیز کمتری قانع شود و از آن طرف هم تلویزیون بداند که بدون این رشته یک تلویزیون کامل نخواهد بود. بنابراین قبل از اینکه قضیه به شکل رویارویی برسد باید جلوی این مساله گرفته و تدبیر می شد و هرگز نباید کار به لجبازی می‌کشید.

صبای قم 1-0 گسترش فولاد

صمد مرفاوی - سرمربی صبای قم

در این بازی سعی کردیم به گسترش فضا ندهیم. در نیمه اول بچه ها خیلی توپ از دست دادند و این عجول بودن ما را ناراحت کرد. در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و گسترش از بازی مستقیم استفاده کرد و ما خواستیم بازی را ببندیم تا مالک میدان شویم. برای ما و گسترش کسب هر سه امتیاز بازی خیلی مهم بود.

فراز کمالوند - سرمربی گسترش فولاد

این اتفاقی که بین فدراسیون و صدا و سیما افتاد امروز به ضرر تیم ما تمام شد زیرا مشخص نبود که توپ از خط دروازه عبور کرده یا نه. با همین یک صحنه مشکوک بازی را واگذار کردیم. از این جهت که موقعیت گل به تیم حریف ندادیم راضی بودم اما تیم گسترش در فاز حمله باید کار بیشتری انجام دهد و تقویت شود.

استقلال خوزستان 0-0 نفت مسجدسلیمان

سیروس پورموسوی - کمک‌مربی استقلال خوزستان

این را بگویم که تساوی در این دیدار به درد هیچکدام از 2 تیم نمی‌خورد شرایط ما در جدول مناسب نیست و حریف برای تک امتیاز به زمین آمده بود. آنها در نیمه دوم عقب کشیدند و بسته کار کردند.

بهروز مکوندی - سرمربی نفن مسجدسلیمان

در خانه حریف بازی می‌کردیم و می‌دانستیم حریف برای 3 امتیاز به میدان می‌آید. تاکنون 3 بازی رسمی انجام دادیم و شکست نخوردیم با وجود کمبود بازیکن با این بضاعت 4 امتیاز از بازی لیگ خوب است به این تیم و بقا در لیگ برتر امیدوارم.
کد خبر: 118111

وب گردی

وب گردی