تهران - ایسکانیوز: شب سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا طوفانی تر از هر زمان دیگری شروع شد.

در مهمترین بازی سه شنبه تیم های رم و بایرن مونیخ در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه خیره کننده 7 بر یک مقابل میزبانشان به برتری برسند.

رودی گارسیا مربی تیم رم، هرچه که در این مدت رشته بوذ پنیه شد؛ این مربی فرانسوی که کابوس رویارویی با بایرن مونیخ را داشت پیش تر به همراه تیم لیل فرانسه به همین تیم آلمانی با نتیجه تلخ 6 بر یک تن به شکست داده بود. او این بار امیدوار بود با تیم آماده پایتخت ایتالیا بتواند انتقام آن شکست تلخ را بگیرد ولی با همان 5 گلی که در نیمه اول خورد به خوبی متوجه شد که غول باواریا وحشتناک تر از چیزی است که در خواب دیده بود.

شاگردان گواردیولا البته به جنازه تیم رم هم رحم نکردند. آنها پس از اینکه در نیمه اول 5 بر صفر به رختکن رفتند در نیمه دوم، اگرچه یک گل خوردند ولی دو گل دیگر هم زدند تا رمی ها را در ایتالیا تحقیر کنند. چه کسی بود که به حق اثر «رم شهر بی دفاع» را ساخت!؟

در گروه A بایرن مونیخ با این پیروزی و البته با احتساب تساوی 2-2 تیم های زسکا و منچستز سیتی همین حالا خیالش از بابت صعود به مرحله بعد را راحت کرده است. بایرن مونیخ از سه بازی 9 امتیاز دارد و آقایی می کند.
کد خبر: 118163

وب گردی

وب گردی