روحانی در فرودگاه زنجان:طرح های دولت یازدهم را با مسئولین استانی در میان می گذاریم

زنجان- ایسکانیوز: رئیس جمهوری هنگام ورود به استان زنجان در فرودگاه این شهر گفت: برای من و هیئت همراه جای خوشحالی است که  خداوند این توفیق را نصیب ما ساخت تا در خدمت مردم استان زنجان باشیم. نقطه نظرات آنها را بشنویم و پیشرفت کار را در مدت روی کارآمدن دولت یازدهم که مورد بررسی قرار گرفته را مشاهده و طرح هایی که در دولت یازدهم اجرایی شده را مطرح کنیم و مسئولین را در جریان بگذاریم.

روحانی گفت: مردم استان زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت به ویژه امام حسین ، مراسم باشکوه عزاداری دارند که مورد تجلیل است. خوشحالیم که این سفر در آستانه ماه محرم انجام می شود و عطر حسینی استان به مشام ما  می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در پناه ولایت به راه توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگ مردانی که در راه این انقلاب تلاش کردند از جمله یکی از سرداران بزرگ این صحنه آیت الله مهدوی کنی که دیروز به دیار حق شتافت درود می فرستیم و برای همه کسانی که خدمت می کنند آرزوی توفیق بیشتر داریم.

رئیس جمهوری ایران صبح امروز برای انجام نهمین سفر استانی خود وارد زنجان شد. حسن روحانی رئیس جمهوری به زنجان رفته تا از نزدیک پیگیر اجرای طرح های دولت یازدهم و طرح های باقی مانده در استان زنجان باشد. در این سفر حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، محمد نهاودندیان سرپرست نهاد ریاست جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، صادق مشاور فرهنگی رئیس جمهوری ، محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهوری، محمد شریعتمداری معاون اجرایی، حمید چیت چیان وزیر نیرو و قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، حسن روحانی را همراهی می کنند.

تیم رسانه ای که متشکل ا ز خبرنگاران استانی و سراسری است در حال حاضر در راه حرکت به سمت استادیوم ورزشی شهر زنجان است.

کاروان تدبیر و امید  از فرودگاه زنجان به سمت ورزشگاه این شهر در مسیری 15 کیلومتری در حرکت است ،مردم نیز در حاشیه خیابان ها به استقبال رئیس جمهوری آمده اند. قرار است روحانی تا ساعتی دیگر در استادیوم ورزشی زنجان در جمع مردم این شهر سخنرانی کند.

استقبال کنندگاناز بنرها و پوسترهایی به رنگ بنفش استفاده کردند و ضمن خیر مقدم به رئیس جمهوری ایران فریاد می زنند صل علی محمد یاور رهبر آمد. سطح شهر نیز به بنرهایی با مضامین خیر مقدم به رئیس جمهوری مزین شده است، ساختمان های دولتی شهر و همچنین اتاق بازرگانی استان زنجان نیز با نصب پوسترهای خیرمقدم به استقبال رئیس جمهوری رفتند.

اطراف استادیوم ورزشی شهر زنجان مملو از جمعیتی است که به استقبال حسن روحانی رئیس جمهور ایران آمده اند. حسن روحانی هنوز به داخل استادیوم وارد نشده و اکنون در مسیر رسیدن به این استادیوم ورزشی است.

بنرهای تبلیغاتی خبر از راه اندازی پایگاه مردمی با سامانه 111 می دهند. پایگاه ارتباط مردمی در سطح استان ها همزمان با حضور رئیس جمهوری برای دریافت نظرات مردم آغاز بکار می کند. و این بار نیز همزمان با سفر رئیس جمهوری ایران به استان زنجان این سامانه راه اندازی شده است. پیش از این سامانه ارتباطات مردمی در جریان هشتمین سفر رئیس جمهوری به استان خراسان رضوی به عنوان اولین سامانه مردمی افتتاح شد.

جوانان و اقشار مختلف مردمی در استادیوم  شهر زنجان منتظر ورود رئیس دولت یازدهم هستند. حاضران پرچم جمهوری اسلامی را در دست دارند و با گرفتن عکس هایی از امام خمینی(ره)،مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری منتظر ایستاده اند تا سخنرانی حسن روحانی را پس از گذشت یک سال و نیم از حضور او در این استان بشنوند.

رئیس جمهوری با حضور در جایگاه به ابراز احساسات مردم پاسخ داد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 حسن روحانی موفق شد 48 درصد از آرا استان زنجان را به خود اختصاص دهد.

 
کد خبر: 118251

وب گردی

وب گردی