تهران – ایسکانیوز: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی ایران برای انتقال تجربیات و احداث فروشگاه های پیشرفته و زنجیره ای برای عرضه انواع کالا در عراق خبر داد.


مجتبی خسروتاج در حاشیه بازدید ملاس محمد عبدالکریم وزیر بازرگانی عراق از یک فروشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران، افزود: تجار ایرانی آمادگی صادرات انواع کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب برای عرضه در این فروشگاه ها را دارد.


وزیر بازرگانی کشور عراق نیز در این بازدید گفت: سطح روابط تجاری دو کشور باید به بیش از میزان فعلی ارتقاء یابد و بغداد همواره نیازمند مشاوره های اقتصادی، بازرگانی و تجاری ایران برای رونق اقتصاد این کشور است.


ملاس محمد عبدالکریم افزود: طرح توزیع اجناس با کیفیت و قیمت پایین در قالب عرضه مستقیم از طریق فروشگاه های پیشرفته و با استفاده از بهترین تجهیزات فروشگاهی همواره مورد نظر است.


وزیر بازرگانی عراق روز گذشه به همراه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان بازدیدی از یک فروشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران داشت.


مدیرعامل فروشگاه های شهروند در این بازدید آمادگی این شرکت را برای ساخت، طراحی و نصب تجهیزات فروشگاهی در کشور عراق اعلام کرد.

کد خبر: 118338

وب گردی

وب گردی