تهران- ایسکانیوز: آدامس های دنکسیر با هدف تغییر ذائقه ایرانی ها و با طعم هایی خاص وارد بازار ایران شدند. دنکسیر با شعار " هنری دیگر از ایتالیا" به سبد خرید خانواده های ایرانی راه پیدا کرده است.
ایتالیا دومین تولید کننده بزرگ آدامس در جهان است که سالهاست در تولید آدامس های بدون قند فعالیت دارد . تلفیق تجربه و تخصص در پروژه دنکسیر ، تاثیر بسزایی در خوش بینی کارشناسان در مورد آینده روشن بازار این محصول در ایران داشته است.
رمضانی مدیرعامل شرکت مانی مال پارس -وارد کننده این محصول- ، نوآوری و کیفیت را از برنامه های ویژه پروژه دانست و گفت: بیش از 80 درصد ایرانی ها مشتری دائم آدامس هستند و صنعت آدامس در کشورمان با گردش 1000 میلیاردی مواجه است. استفاده از تکنولوژی روز اروپا برای وارد کردن بهترین محصول به سبد کالای ایرانی ، مهم ترین هدف ما در این پروژه به شمار می رود.دنکسیر با طعم خاص آدامس های انرژی زایش شناخته خواهد شد. اگرچه که پنج طعم معمول دیگر هم بطور همزمان وارد بازار می شود.
رونمایی از این آدامس جدید ، با حضور چهره های شناخته شده ای همچون دکتر مختاباد ، دکتر حقانی ، بهنوش بختیاری و نیما شاهرخ شاهی و تعداد دیگری از چهره های مطرح سیاست و هنر برگزار شد.این آدامس ها با مارک و برندی ایرانی ، در ناپولی ایتالیا تولید می شود.

 
کد خبر: 118399

وب گردی

وب گردی