تهران-ایسکانیوز: در گذشت آیت الله مهدوی کنی، الگوی اخلاق در عرصه دانشگاه و سیاست ملت شریف ایران اسلامی را در غمی عظیم فرو برد، در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد پیامی را صادر کردند.


بسم الله الرحمن الرحیم


اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی


در گذشت عالم مجاهد و فقیه فرزانه و الگوی اخلاق در عرصه دانشگاه و سیاست در آستانه ماه خون، قیام و حماسه حسینی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی را به غمی عظیم فرو برد.


شخصی که از همان آغازین روزهای شروع نهضت انقلاب اسلامی با حرکت خود در خط ولایت و کمک به نظام اسلامی در برهه های سخت و پر از فتنه و نفاق ولایت مداری را برای دیگران صرف کرد.


و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) به پرورش جوانان انقلابی و نخبه مشغول شد تا بتواند در جبهه علم و دانش هم برای این مرزو بوم قدمی برداشته باشد.


ما دانشجویان دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه تاسف بار را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و نائب بر حقشان مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و جامعه دانشگاهی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند منان علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی را برای آن یار سفر کرده خواستاریم.


والسلام علیه و علیکم و رحمة الله و برکاته


بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: 118410

وب گردی

وب گردی