تهران- ایسکانیوز: میلاد میداوودی شماره 10 سایپا در روزی که دوربین‌های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند گل ویژه‌ای وارد دروازه پرسپولیس کرد که حتی توصیف این گل بدون دیدن آن هم هواداران استقلال را سر شوق می‌آورد. مهاجم امروز سایپا و سال‌های قبل استقلال در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و گلی حدودا 30 متری که در این مسابقه زد صحبت کرده است.

با گلی که زدی سایپا را به صدر جدول نزدیک کردی.

خوشبختانه بازی مهمی را بردیم و سه امتیاز ارزشمند به دست آوردیم. در حال حاضر بعد از تراکتورسازی، استقلال و سپاهان جزو بالانشینان جدول هستیم و خوشحالم که سایپا با گل من به رتبه چهارم جدول رسید.

از گلی که وارد دروازه نیلسون کردی صحبت کن.

در دقیقه 63 بازی وارد میدان شدم و چند ثانیه‌ای از حضورم در میدان نگذشته بود که پشت محوطه جریمه توپ زیر پایم افتاد و من از همان جا شوت زدم و توپ از بالای سر نیلسون وارد دروازه شد. مدت‌ها بود که گل از راه دور نزده بودم و این گل خیلی به من چسبید. بعد از بازی آنالیزور سایپا آقای پانزوان گفت که گلم از فاصله 35 متری وارد دروازه شده است.

تا به حال چندین گل به پرسپولیس زده‌ای. این چندمین گلت به سرخپوشان بود؟

پیش از این دو گل با پیراهن استقلال اهواز ویک گل با پیراهن استقلال تهران به پرسپولیس زده بودم و این، چهارمین گلم به پرسپولیس بود.

خودت فکرش را می‌کردی که در این مسابقه گل بزنی.

شب قبل از بازی به دلم افتاده بود که اگر مقابل پرسپولیس بازی کنم حتما گل می‌زنم و حتی این مسئله را به دوستانم گفته بودم.

از اینکه گلت دیده نشد و بازی‌تان مقابل پرسپولیس پخش نشد ناراحت نیستی؟

من برای دیده شدن گل نزدم و هدف اصلی‌ام کمک به سایپا بود. با این حال صحنه گلم را از آنالیزور تیم گرفتم و خودم آن را دارم.

درست است که این روزها پیراهن تیمی غیر از استقلال را به تن داری اما همچنان مورد توجه هواداران استقلال هستی و گلی که به پرسپولیس زدی سر و صدای زیادی در سایت‌ها و صفحات مجازی هواداری به پا کرده.

هواداران استقلال همیشه به من لطف داشته‌اند و من هیچ وقت محبت آنها را فراموش نمی‌کنم. درست است که در حال حاضر برای آنها بازی نمی‌کنم اما حالا که اینقدر از این گل خوشحال شده‌اند این گل را به هواداران بامحبت استقلال تقدیم می‌کنم.
کد خبر: 118599

وب گردی

وب گردی