تهران-ایسکانیوز،پلاس+/پساز ماجرای اسید پاشی در اصفهان فراخوان گسترده‌ای برای حضور مردم مقابل دادگستری پخش شد که امروز با تجمع مردم رسمیت یافت. اسیدپاشی اصفهان این روزها در صدر اخبار تمام رسانه‌ها قرار داشت، دادستانی و پلیس تا امروز با اعلام اینکه اوضاع تحت کنترل است تلاش داشتند تا از وحشت مردم بکاهند اما به نظر می‌رسد با حضور مردم در مقابل دادستانی چیزی از وخامت اوضاع در این استان کشور کاسته نشده است. مردم در این گردهم آیی در خیابان نیک بخت اصفهان شعارهایی از قبیل:« زاینده رود خشک شده اسید پاشی مد شده»، «شاید فردا هم به صورت ما اسید بپاشند»، «چه کسی مسئول است؟»،«مرگ بر اسیدپاش»، «امنیت را به جامعه برگردانید»، «احساس عدم امنیت به چه قیمتی»، سردادند. همچنین غم انگیز ترین شعار امروز در این تجمع این جمله  بود:« نیروی انتظامی چشمان خواهرم کو؟!»

B0iBHNPIMAA6oGl


B0iKzuGIUAA4cod


B0iO25yCUAAiRfK


همچنین پیش از این فراخوان تجمع در برابر مجلس شورای اسلامی هم در فضای مجازی منتشر شده بود که تعدادی از مردم تهران به همین مناسبت در برابر مجلس جمع شدند.

رئیس پلیس اعلام کرده است که تا کنون 6 مظنون به اسید پاشی دستگیر شده و مشغول پیگیری این پرونده است و کارگروه ویژه‌ای برای بررسی به موضوع اسیدپاشی با توجه به حساسیت رسانه‌ها و مردم تشکیل شده است. بر اساس آخرین اخبار سریالی بودن این اسیدپاشی‌ها با بررسی اسیدها تایید شد.

 


 

 

کد خبر: 118763

وب گردی

وب گردی