تهران- ایسکانیوز: صفارهرندی گفت: فقدان آیت الله مهدوی کنی داغی است که بر دل دوستداران آن می ماند.

محمدحسین صفارهرندی در گفتگو با ایسکانیوز فقدان آیت الله مهدوی کنی را برای دوستدارانشان داغ بزرگی دانست و اظهار داشت: فقاهت، ریاست، علم و مدیریت وی در عرصه سیاسی، دینی و فرهنگی به ویژه در اوایل انقلاب در کمیته های ویژه انقلاب زبانزد بود و همه می دانند که ایشان معتمد امام خمینی بود چرا که امام همواره می گفت مهدوی کنی رفیق خوب من است.

وی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی ذخیره ای است که جایگزین برای او پیدا نمی شود. امام خمینی همواره می گفت من مهدوی کنی را هم در زمان حال و هم در آینده تأیید می کنم.

مهدوی کنی به امام ارادت ویژه ای داشت و همواره در آزمون ولایت فقیه سربلند بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر خاطره ای از آیت الله مهدوی کنی گفت: در دوره وزارت من از مدیران شایسته برای کار دعوت می کردیم. روزی از دانشگاه امام صادق (ع) نیز از آیت الله مهدوی کنی دعوت کردیم و ایشان به بنده گفت اگر مدیری را که من می شناسم دعوت کنید من هم با شما همکاری می کنم.

وی افزود: به آیت الله مهدوی کنی گفتم امروز شرایط خاصی است و شما باید بپذیرید اما وی در پاسخ گفت شرایط من خاص تر است بنابراین به صورت حضوری به دفتر ایشان رفتم تا چانه زنی کنم اما ایشان قبل از صحبت من گفتند اگر برای چانه زنی آمدی من حرفم همان است که قبلا گفته ام.

صفارهرندی تأکید کرد: آن روز غیرت آیت الله مهدوی کنی برای رشد دانشگاه و اختصاص مدیران لایق مثال زدنی بود و ایشان برای برگرداندن مدیران شایسته ایستادگی کرد.
کد خبر: 118997

وب گردی

وب گردی