تهران- ایسکانیوز،پلاس+/ با تغییر فصل های سال، همانطور که لباس های خود را از چمدان بیرون می کشیم و به سراغ خرید برای آغاز فصل دوباره می رویم، باید به فکر تغییر عطر خود هم باشیم. عطری که در تابستان استفاده می کنید ممکن است برای زمستان مناسب نباشد، از این رو باید در خرید عطر دقت کنید و به سمت عطری بروید که برای شما در فصل حاضر مطلوب باشد. در این گزارش ما سعی داریم تا شما را بهترین برندهای سال و مناسب برای فصل سرما آشنا کنیم.

 

ماندگاری عطر در زمستان

 

همانطور که تابستان فصل بو های ملایم و تازه است، در زمستان بایداز بوی عطر قوی تری استفاده کنیم. به هر تریتیب باید سعی کرد همیشه عطر هایی از یک خانواده را انتخاب کرد و در طول فصل ها رایحه ی ان را تغییر داد. باید توجه کرد که در زمستان پوست بدن چندان گرم نیست و پوست سرد اثر عطر را خنثی می کند و به همین دلیل باید از عطرهای قوی استفاده کرد.طبیعتا عطرهایی که غلظت بیشتری به سایر عطر ها دارند راحتر به لباس نفوذ می کنند و دیپر نیاز به استفاده بیش از حد از عطر نیست.همانطور که در زمستان چند لایه لباس می پوشید، عطر را هم چند لایه بزنید. عطر زدن به صورت چند لایه تنها یکی از راه های حداکثر استفاده از عطر است. هم چنین می توانید تمیز کننده ها و مرطوب کننده های بدن که با بوی عطر مورد علاقه تان تناسب دارد پیدا کرده و استفاده از آن ها را تبدیل به روتین معمول و روزانه کنید.قسمتی از بدن را که به آن عطر زده می شود تاثیر بسیار بزرگی به ویژه در زمستان دارد. معمولاً آنقدر که پوست در تابستان با عطر تماس دارد، در زمستان ندارد. بدین ترتیب تاثیر عطر را در زمستان سخت تر می کند. عطر باید از چندین و چند لایه لباس زمستانی عبور کرده و پخش شود. بهترین نقاط برای عطر زدن در زمستان مچ ها و پشت گوش هستند،چراکه بیشتر در معرض تماس قرار دارند. ضمنا به جنس لباستان دقت کنید زیرا امکان دارد عطر برخی از لباس ها را لک دار کند. با این وجود به جای آنکه عطر را مستقیم به لباستان اسپری کنید، می توانید به تی شرت یا زیرپوشی که می خواهید زیر بقیه ی لباس هایتان بپوشید عطر بزنید. لازم به ذکر است ،اگر نگران از بین رفتن بوی عطر خود در طول روز هستید، شیشه ای کوچک از عطر خودتان همیشه در کیف به همراه داشته باشید تا در مواقع نیاز از آن به راحتی استفاده کنید.نگهداری از عطر نه فقط در زمستان بلکه در تمام سال مهم است. گرما و نور می تواند بر بوی عطر تاثیر گذاشته و آن را تغییر دهد، پس همیشه عطر خود را در جای خنک و خشک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید.باید دقت داشت که هوای سرد می تواند اثر عطر مورد علاقه تان را از بین ببرد.

 

قیمت ها چگونه اند

 

برای خرید عطر میتوانید سری به داروخانه ها بزنید تعجب نکنید عطرهایی که در داروخانه ها به فروش میرسند از 10 هزار تومان تا نهایتا 100 هار تومان هستند . عطرهایی تولیدات وطن که برخی از آنها بسیار هم خوشبو هستند اما اگر تمایل دارید عطرهایی با ماندگاری بالاتر بخرید و جیبتان هم به شما این اجازه را میدهد پس حتما سری به مراکز خرید بزنید و عطرهایی با کلاس متوسط را انتخاب کنید برندهایی مثل ورساچه و دلوچی اند کابانا (D&G)  را میتوانید تا 100 هزار تومان در این مغازه ها بیابید  اگرهم وضع مالی شما بهتر از اینهاست و پلی که برای خرید عطر کنار گذاشته اید بیشتر است میتوانید از عطرهایی چون شانل، دیور  و فورد بخرید 1میلیون و 100 هزار تومان برای عطری 80 میلی گرمی . عطرهایی که حالا که به فصل مستان هم نزدیک میشویم بوهای تلخ و گرم دارند وبرای فصل مناسب هستند.

 

با معروفترین برندهای عطر دنیا آشنا شوید

 

-عطر سی کی وان یکی از معروف ترین عطر های دنیا به شمار می رود که از ماندگاری بالایی برخوردار است که قیمت هر ۲۰۰میلی گرم آن حدود ۵۰هزار تومان و نوع جدیدترش سی کی وان شوک که زنانه است کمی گران تر به حدود ۸۰هزار تومان می رسد.

 

-عطر کریستین دیور یکی از پرطرفدار ترین عطرها میان هر سن و سالی است که قیمت بسیار بالایی دارد. در حقیقت برای هر ۱۰۰میلی گرم باید در حدود ۱۰۰هزار تومن هزینه کرد اما عطری بسیار آرام بخش و لطیف دارد.

 

-عطر کنزو دارای عطر های زنانه و مردانه است که قیمت آن به حدود 60 هزار تومان می رسد. عطر جورجیو ساخته جورجیون آرمانی است که قیمت آن در حدود 100 هزار تومان است.

 

عطر هایی که در بالا معرفی شد، جزوه پرطرفدارترین و مناسب ترین عطرها در فصل سرما است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
کد خبر: 119038

وب گردی

وب گردی