تهران – ایسکانیوز: ثانیه شماری برای بازی بزرگ اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا شروع شده است.

در شرایطی که لالیگا و هواداران آن بی‌صبرانه منتظر بازی ال کلاسیکو هستند حضور لوئیس سوارس ستاره اروگوئه‌ای بارسا در این دیدار هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. او به دلیل گاز گرفتن کتف کیلینی، مدافع ایتالیا در جام جهانی 4 ماه از حضور در بازی های رسمی فوتبال منع شده است و حالا یکی دو روز دیگر محرومیتش به پایان می‌رسد.

پایان این محرومیت البته مصادف شده با بازی بزرگ ال کلاسیکو و بارسایی ها به شدت منتظرند تا او مقابل رئال مادرید به میدان برود. محرومیت او روز 25 اکتبر درست روز شنبه به پایان می رسد و انریکه خوشحال است که می‌تواند از او در این دیدار استفاده کند.

با این حال گابریل رودریگس، یکی از وکلای اسپانیایی در این باره اظهار نظر جنجالی ای کرده که همه چیز را به هم ریخته است. این وکیل که با شبکه تلوزیونی «سچتا» گفت و گو می‌کرد در این مورد گفت:« سوارس نباید در ال کلاسیکو بازی کند چون محرومیت او یک روز بعد از این بازی به پایان می رسد. دادگاه عالی او را روز 25 ژوئن محروم کرده و به این ترتیب تا 25 اکتبر ادامه دارد نه 24 اکتبر. برداشت همه این است که روز 25 اکتبر محرومیت به پایان می رسد ولی در واقع روز 26 اکتبر او می تواند بازی کند و نباید در این مساببقه به میدان برود».

این وکیل البته پیشنهادی هم برای باشگاه بارسلونا دارد:« محرومیت سوارس ساعت 23.59 دقیقه روز 25 اکتبر به پایان می رسد و اگر من جای وکلای بارسا بودم اجازه نمی دادم او در این بازی به میدان برود چون این کار عواقب دارد».
کد خبر: 119044

وب گردی

وب گردی