تهران- ایسکانیوز: نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ مهدی رضاییان عصر جمعه دوم آبان ماه ۹۳ در گالری شکوه برپا خواهد شد.

مهدی رضاییان در نمایشگاه خود؛ ۳۳ اثر آبرنگ با ابعاد مختلف به تماشا می‌گذارد. او در این آثار بافت روستای ماسوله، مناظر اطراف آن و طبیعت روستاهای اطراف شهر مشهد را بر روی کاغذ آبرنگ نقاشی کرده است.
وی برای به تصویر کشیدن مناظر مختلف، در دل طبیعت رفته و ابتدا آن را با ابعاد کوچک کار کرده و سپس بر روی کاغذ‌هایی با ابعاد بزرگ انتقال داده است.

آثار رضاییان تلفیقی از سبک رئال و امپرسیونیسم است. او در بعضی آثار بصورت دقیق کار کرده و در بعضی دیگر مناظرمورد نظرش را آزادانه در تابلو‌هایش انعکاس داده است، هنرمند در این آثار که بیشتر طبیعت‌های پاییزی می‌باشند از تکنیک خیس در خیس بهره گرفته، به این صورت که هیچ برشی در کار وجود ندارد و آن‌ها را بصورت آنی کار کرده است.

مهدی رضاییان متولد ۱۳۳۶ است. او ۴۲ سال که بصورت حرفه‌ای نقاشی می‌کشد و تا کنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در ایران و آمریکا شرکت داشته است.

این نمایشگاه تا ششم آبان ماه در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانید همه روزه (به غیر از تعطیلات رسمی و پنجشنبه‌ها) از ساعت ۴ تا ۸ عصر از این آثار دیدن نمایند.
کد خبر: 119147

وب گردی

وب گردی