تهران-ایسکانیوز: در آخرین روزهای هفته اول آبان، کنسرت های موسیقی تنها در تهران برگزار می شود. در گزارش زیر به معرفی اجمالی کنسرت های آخر هفته می پردازیم.

كنسرت «چرا رفتي» در تالار وزارت کشور

همایون

کنسرت «چرا رفتی»، به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری،  یکم و دوم آبان ماه، در دو سانس 18 و 21:30 در تالار وزارت کشور به روی صحنه می رود.

در این کنسرت  که اجرای زنده آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان است، سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی خواهد کرد.

بلیت این کنسرت 35 تا 100 هزار تومان، قیمت گذاری شده است.

کنسرت بداهه نوازی پیانو و کمانچه در تالار وحدت

6

کنسرت «بداهه نوازی پیانو و کمانچه» با هنرمندی پیمان یزدانیان و حسام اینانلو، اول و دوم آبان ماه، ساعت 22 برگزار می شود. این کنسرت که  پارسال در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت و با استقبال خوبی روبرو شد ، قرار است بار دیگر در تالار وحدت برگزار شود.

بلیت این کنسرت 25 تا 50 هزار تومان، قیمت گذاری شده است.

كنسرت مازيار فلاحي در سالن میلاد نمایشگاه

n2626402-3730466

مازیار فلاحی پنجشنبه اول آبان در دو سانس 18:15 و 21:45  با اجرای آلبوم ماه هفتم، در سالن میلاد نمایشگاه، به روی صحنه می رود.

خشایار فلاحی (سرپرست ونوازنده)، داوود جعفری، میلاد نودست (گیتار)، نوید اسکندر (کیبورد)، میلاد جوزی (گیتار بیس)، آشور ظفرمرادیان (درامز)، سیامک پناهی (پرکاشن)، بابک ایمانی (ویولن)، ایمن خراسانی راد (گیتار الکتریک)، محمد صداقتی (کیبورد)، محمدرضا علیمردانی (گیتار) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

بیلت این کنسرت 35 تا 100 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

كنسرت گروه سرو در فرهنگستان هنر

کنسرت گروه سرو به سرپرستی صادق مهدوی با آواز امیر تقی نژاد یکم و دوم آبان، ساعت 19:30 در سالن ایران فرهنگستان هنر، برگزار می شود.

در بخش اول این کنسرت،  موسیقى نواحى ایران،موسیقى شرق خراسان، همنوازى دوتار اجرا می شود و در بخش دوم نیز موسیقى دستگاهى ، آواز ابوعطا و همنوازى سه تار برای علاقه مندان نواخته می شود.

قیمت بلیت این کنسرت، 25 تا 35 هزار تومان است.

كنسرت آنسامبل نيواك

کنسرت آنسامبل «نیواک» به سرپرستی گلریز زربخش با اجرای آثاری از آهنگسازان قرن 20، جمعه دوم آبان ماه، ساعت 20:30 در تالار رودکی به روی صحنه می رود.

در این کنسرت آثاری از آهنگسازان قرن 20 نظیر اروین شولهوف (آهنگساز چک) – دوئت برای ویلن و ویلنسل ، بوهوسلاو مارتینو(آهنگسازچک) – دوئت برای ویلن و ویلنسل شماره 1 و 2، آرتور هونگر (آهنگساز سوئیسی- فرانسوی) – سوناتینا برای ویلن و ویلنسل برای مخاطبان اجرا می شود.

در کنسرت آنسامبل «نیواک» در کنار گلریز زربخش به عنوان نوازنده ویلن، ژابیز زربخش نیز به عنوان نوازنده ویلنسل هنرنمایی می کند.

قیمت بلیت این کنسرت، 35 هزار تومان است.

كنسرت محمد عليزاده در سالن ميلاد نمايشگاه

images (1)

محمدعلیزاده جمعه دوم آبان، در دو سانس 18 و 21:30 در سالن ميلاد نمايشگاه، به روی صحنه می رود.

قیمت بلیت این کنسرت 35 تا 100 هزار تومان است.

كنسرت افشين سياهپوش در سالن اریکه ایرانیان

افشین

كنسرت افشين سياهپوش، جمعه دوم آبان، ساعت 18، در سالن اریکه ایرانیان، برگزار می شود.

در این کنسرت، مجید کاشانیان(رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، سعید علیرضایی (سرپرست ارکستر و نوازنده بیس)، سامان امامی (لید گیتار)، رضا معرف (پرکاشن)، فرزاد قماشچی(درامز)، یاسر کربلایی(گیتار و بوزوکی)، داریوش بیژنی(کلارینت و ساکسیفون)، علی ضرابی(ترومپت)، سیامک کریم پور(ترومبون)، سمیرا ملک(کرال) و فاطمه سمنانی(کرال) گروه را همراهی می کنند.

بلیت این کنسرت 45 تا 100 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

گروه موسیقی نغمه های مرکب

کنسرت «نغمه های مرکب»، اول و دوم آبان ماه،  ساعت 20 در فرهنگسرای «نیاوران» به روی صحنه می رود.

در این کنسرت، «سعید نایب محمدی» آهنگسازی و نوازندگی عود را بر عهده دارد و «مهدی امامی» خواننده قطعات است. «حمید قنبری» هم با سازهای کوبه ای هنرنمایی می کند.

اين كنسرت در دو بخش اجرا می شود. در بخش نخست قرار است با همراهی حميد قنبری نوازنده سازهای کوبه ای،  قطعاتی از آلبوم قول و غزل اجرا شود و در بخش دوم با همراهی مهدی امامی به اجرای قطعاتی پرداخته می شود كه از لحاظ فرم و محتوا كمی متفاوت تر از قطعات متداول خواهد بود.

کنسرت ارکستر ایرانی میرآترا

میر (1)

کنسرت ارکستر بزرگ سازهای ایرانی «میرآترا» با حضور پنجاه نوازنده، اول و دوم آبان، در تالار رودکی برگزار می شود.

در این برنامه که در ساعت 20 به روی صحنه می رود، «میرامیر میری» آهنگسازی و رهبری ارکستر را بر عهده دارد و «محمد کرد» خواننده، «ویدا لقمانی»،سرپرست ارکستر است.

این کنسرت شامل دو بخش پنج قطعه ای است که «نرگس بیمار»، «میرآترا» و «رهایی» از جمله قطعاتی است که در آن اجرا می شوند.

تنبور، كمانچه، كمانچه باس، سه تار، تار، دیوان، عود، قیچك، قیچك باس، باقلاما و .. از جمله سازهایی هستند كه در این كنسرت نواخته می شوند.

قیمت بلیت این کنسرت 35 تا 45 هزار تومان است.

***

علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت ها می توانند به نشانی اینترنتی: http://www.iranconcert.com یا http://www.84200.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 
کد خبر: 119226

وب گردی

وب گردی