تهران-ایسکانیوز:با حضور اصحاب رسانه برنامه های سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید دکتر حسن طهرانی مقدم و شهدای غدیر تشریح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران، در آستانه سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید دکتر حسن طهرانی مقدم و شهدای غدیر، محمد طهرانی مقدم رییس ستاد بزرگداشت مراسم سومین سالگرد شهادت طهرانی مقدم و شهدای غدیر در نشست خبری به تشریح برنامه های سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام پرداخت.

رییس ستاد یادواره شهدای غدیر زمان و مکان برخی از مهمترین مراسم سومین سالگرد شهید طهرانی مقدم را اینگونه علام کرد:

پنجشنبه اول آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء –تهران مسجد جامع والفجر کاشانک،

جمعه دوم آبان ماه آیین اختتامیه جام پارسای بی ادعا ساعت 11در فرهنگسرای رسانه ،

سه شنبه 20آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء – دربیت شهید طهرانی مقدم

همچنین در این مراسم میرزاده با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام پارسای بی ادعا گفت: باید از این جشنواره های ورزشی برای توسعه گفتمان مقاومت در جامعه بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه مقاومت تنها ایستادن به انتظار تهاجم نیست گفت: دشمن در تلاش است در همه حوزه ها از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ما را مورد تهاجم قرار دهد و در چنین شرایطی باید با اشاعه فرهنگ مقاومت دست متجاوزان را کوتاه کنیم.

میرزاده در خصوص برگزاری جام پارسای بی ادعا نیز گفت :از پنج شنبه اول آبان شش تیم فوتسال در قالب دو گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند و آئین اختتامیه این جشنوراه ورزشی همزمان با رونمایی از سایت پارسای بی ادعا توسط دکتر محسن رضایی انجام خواهد شد. همچنین در ایام بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای غدیر از کتاب های خط مقدم، ستارگان شب های روشن و فیلم مستند خط مقدم رونمایی خواهد شد.
کد خبر: 119238

وب گردی

وب گردی