تهران - ایسکانیوز: حمید درخشان از بازی تیمش مقابل سایپا راضی است و اعتقاد دارد تیم سایپا حتی یک موقعیت گل در این مسابقه نداشت.

پخش نشدن بازی پرسپولیس و سایپا باعث شده هر دو تیم روایت خودشان را از این مسابقه نقل کنند. مجید جلالی و مسئولان سایپا ادعا می‌کنند این تیم یک بازی تهاجمی انجام داده و هیچ موقعیتی به سرخپوشان نداده و در طرف مقابل، پرسپولیسی‌ها از یک بازی کاملا یک طرفه به نفع خودشان حرف می‌زنند.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس یکی از افرادی است که تاکید می‌کند سایپا در یک بازی یک طرفه به نفع سرخپوشان، به لطف یک شوت از راه دور توانسته بازی را ببرد. سایت پرسپولیس امروز از او نقل کرد سایپا در طول 90 دقیقه فقط یک توپ روی دروازه پرسپولیس آورده است: «در بازی با سایپا یکی از بدشانس‌ترین روزهای خودمان را پشت سر گذاشتیم. در کل بازی آنها یک توپ روی دروازه ما فرستادند. تازه به دروازه ما نزدیک هم نشدند. یک ضربه از راه دور بود که شاید مثل آن را کمتر ببینیم. بعد روی همان توپ نیلسون به دلیل لغزنده بودن زمین، سُر خورد که باعث شد خوب بلند نشود. توپ هم به دستش گرفت اما وارد دروازه شد. همان یک توپ هم در واقع فرصتی نبود که نیلسون نتواند بگیرد اما بنده خدا سُر خورد. خدا شاهد است اگر حریف ما دو، سه حمله کرده بود، آنقدر ناراحت نمی‌شدم ولی آنها که باور ندارند می‌توانند از کسانی که آنجا حاضر بودند بپرسند. این بچه‌ها چقدر خوب بازی کردند و چطور سوار بازی بودند.» درخشان از موقعیت‌های پرتعداد تیمش هم صحبت کرد: «با وجود مصدومان و محرومانی که نتوانستند ما را همراهی کنند، فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم که قدر آنها را ندانستیم و از دست رفتند. این نتیجه عادلانه و منصفانه نبود. تازه اگر می‌خواستیم بدترین حالتش را در نظر بگیریم حداقل باید به تساوی می‌رسیدیم اما اینکه این همه حمله کنیم و بعد روی یک توپ به آن شکل گل بخوریم واقعا آخر بدشانسی بود.»

در طرف مقابل، سرمربی سایپا روایت کاملا متفاوتی از این بازی دارد. جلالی از بازی مدرن سایپا با بیش از 500 پاس صحبت می‌کند و اعتقاد دارد پرسپولیس فقط دو موقعیت بدست آورده که هر دوی آن‌ها آفساید بودند. میلاد میداوودی هم ادعا کرده بعد از گل بخاطر شدت ضربه توپش در تور دروازه گیر کرده بود و بیرون نمی‌آمد! جلالی می‌گوید از اینکه بازی پخش شده متضرر شده‌اند: «متاسفم که بازی با این کیفیت و شکل و شمایلی که داشت دیده نشد و نتوانستیم بازی خوب‌مان را به همه نشان دهیم. واقعا حیف شد.»

حتی کار به دیگر مسئولان دو باشگاه هم رسید. خوردبین سرپرست پرسپولیس گفت سایپا فقط یک توپ روی دروازه این تیم آورد و خوش‌نظر سرپرست سایپا در واکنش ادعا کرده سرخپوشان همان یک موقعیت را هم نداشته‌اند.

در صورتی که پخش نشدن بازی‌های لیگ برتر ادامه‌دار باشد، ممکن است هر بازی داستان‌های عجیبی از مسابقات نقل شود. مسئولان دو تیم دور از چشم دوربین می‌توانند بازی تیمشان را هر طور می‌خواهند برای دیگران تعریف کنند.
کد خبر: 119296

وب گردی

وب گردی