تهران - ایسکانیوز: هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر قطعا تا مدت‌ها روایت‌های زیادی را به خودش خواهد دید. از نقل قول‌های مربیان و حاشیه‌هایی که مشخص نیست صحت آن چطور تایید خواهد شد . در دیدار تراکتورسازی و پیکان در ورزشگاه یادگار تبریز، تماشاگران تبریزی رفتار ناشایستی نسبت به رحمتی داشتند و در مشهد درگیری‌های کم سابقه‌ای بین بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم رخ داد که فعلا باید به عکس‌ها بسنده کرد. آمار هفته دوازدهم به شرح زیر است:

ترین‌های هفته دوازدهم لیگ برتر:

تعداد گل‌‌های هفته دهم: 11 گل

میانگین گل در هر مسابقه: 1،3 گل

پرگل‌ترین دیدار:

تراکتورسازی یک - پیکان 2

رحمتی

کم‌گل‌ترین دیدار:

یک دیدار بدون گل (استقلال خوزستان صفر - نفت‌مسجد‌سلیمان صفر)

 

پیکان پس از صعود به لیگ برتر با وجود تحولی که در کادرفنی و ترکیب خود به وجود آورد آغاز خوبی در این رقابت‌ها نداشت و چند هفته ابتدایی لیگ را از کسب پیروزی ناتوان ماند، با این حال این تیم در هفته‌های اخیر نتایج بهتری کسب کرد و پس از تعطیلات لیگ در تبریز دست به کار بزرگی زد و توانست ضمن غلبه بر صدرنشین و تحمیل نخستین شکست خانگی تراکتورسازی، به روزهای باقی مانده نیم فصل امیدوار شود.

ناکام هفته: سرخ‌های تهران و تبریز + سپاهان

در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس در تهران در حالی که به 3 امتیاز این دیدار برای رسیدن به تیم‌های بالانشین جدول نیاز مبرمی داشت مقابل سایپا شکست خورد تا پرسپولیس درخشان پس از کسب نتایج خوب در هفته‌های گذشته، دومین شکست متوالی‌اش را تجربه کند.
در تبریز نیز صدرنشین این‌روزهای لیگ برتر ایران بهترین فرصت برای جدا شدن از سایر مدعیان را از دست داد و از پیکان شکست خورد و در نهایت سپاهان در ادامه ناکامی‌هایش مقابل راه‌آهن شکست خورد تا این 3 تیم از ناکامان هفته باشند.

صادقیان

پرتماشاگرترین بازی هفته:

پدیده مشهد - استقلال تهران 30 هزار نفر

پدیده مشهد یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر است و با هیجانی که مرزبان و توماس هسلر به این تیم بخشیده‌اند تماشاگران زیادی برای دیدارهای این تیم به ورزشگاه ثامن می‌آیند.

پدیده

 

گلزنان لیگ برتر تا هفته دوازدهم:

7گل: لوسیانو ادینهو (تراکتورسازی)

6 گل: محسن دلیر (تراکتورسازی) • سروش رفیعی (فولاد)

5 گل: سجاد شهباززاده (استقلال)
کد خبر: 120411

وب گردی

وب گردی