تهران - ایسکانیوز: رسول خطیبی که پس از پایان دیدار تراکتورسازی و پیکان در کنفرانس مطبوعاتی انتقاداتی را نسبت به رفتارهای رحمتی در قبال تماشاگران تبریزی عنوان کرده بود، امروز روی خط برنامه ورزش و مردم  آمد ولی این بار فقط در مورد تیم خودش صحبت کرد. از بی دقتی بازیکنان تا صعود به فینال جام حذفی و قهرمانی در لیگ برتر.

رسول خطیبی در ابتدا ضمن تبریک به منصور ابراهیم‌زاده بابت کسب سه امتیاز این دیدار گفت: با احترامی که برای تمام تیم‌های لیگ برتری دارم، باید عرض کنم ما صدر جدول را به راحتی بدست نیاوردیم و تلاش می‌کنیم که با دو دیدار خانگی که در تبریز داریم بتوانیم قهرمانی نیم فصل را بدست آوریم تا با روحیه‌ی خوبی نیم فصل دوم را شروع کنیم.

خطیبی در ادامه نسبت به حضور تماشاگران افزود: تراکتورسازی باشگاهی است که متعلق به مردم است و هرچه مردم تبریز حمایتشان را بیشتر کنند، شانس قهرمانی ما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

سرمربی تراکتور سازی در مورد بازی‌های جام حذفی نیز اذعان کرد: اگر ما بازی با سایپا در کرج را پیروز شویم، به احتمال فراوان می‌توانیم در ادامه سایر دیدار ها را با برتری پشت سر بگذاریم و فینالیست شویم ولی در ابتدا باید از سد تیم خوب سایپا بگذریم.
کد خبر: 120584

وب گردی

وب گردی