تهران - ایسکانیوز: براساس رای سرمربیان و کاپیتان های تیم ملی ساحلی جهان، آندری از روسیه، خسوس از اسپانیا  و سیدپیمان حسینی از ایران سه نامزدی بودند که کاندیدای دریافت جایزه بهترین دروازه بان جهان در سال 2014 شدند.
لازم به ذکر است که نفر برگزیده دریافت این جایزه در مراسم معرفی "ستاره های فوتبال ساحلی" که 7 نوامبر 2014 در دوبی برگزار می شود، در کنار دیگر بهترین های فوتبال ساحلی همچون بهترین مربی، بهترین بازیکن، بهترین گل و ... معرفی خواهد شد.


سازمان جهانی فوتبال ساحلی برای اولین بار قصد دارد بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان، بهترین مربی و بهترین تیم  سال 2014 را معرفی می کند. این جوایز طبق عملکرد بازیکنان داخل زمین و بیرون زمین است. آرا توسط  دو گروه جمع آوری خواهد شد. گروه اول هیات ژوری بین المللی است که شامل مربیان و کاپیتان های تیم های ملی فدراسیون فوتبال کشورهای فعال در فوتبال ساحلی است و گروه دوم متخصصان سازمان جهانی فوتبال ساحلی هستند.


70% رای ها مربوط به هیات ژوری و 30% آرا مختص به کمیته تخصصی سازمان جهانی فوتبال ساحلی است.  بر همین اساس کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی نمی توانند به خودشان و به بازیکنان و مربیان تیم ملی که در آن کشور هستند رای دهند. همچنین بازیکن یا مربی در هر طبقه خاصی که بیشترین تعداد رای هیات ژوری به علاوه بیشترین تعداد رای متخصصین سازمان جهانی را بتواند اخذ کند جام به آنها اعطا می شود.

سازماندهی و اجرای این موضوع منحصرا توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی انجام می شود و حقوق آن متعلق به این سازمان است. اعطای جوایز بهترین ها در هر گروه بدون محدویت در قهرمانی های بدست آمده  در تقویم سال 2014 است. به علاوه مسابقات جام بین قاره ای 2013 دبی، کوپالاگوس 2013 و کوپاداس ناکواس 2013 را نیز شامل می شود.

کد خبر: 120670

وب گردی

وب گردی