تهران- ایسکانیوز: آثار کیانا عبدالله‌خانی در نمایشگاهی به نام ˝به امید رهایی همچو پرندگان˝ از روز جمعه دوم آبان‌ماه در نگارخانه عقیلی به نمایش درخواهد آمد.
آثار نقاشی کیانا عبدالله‌خانی، برای اولین بار در ایران به نمایش درخواهد آمد. در این نمایشگاه عبدالله‌خانی که سال‌ها در کشورهای آسیای جنوبی شرقی و به خصوص هند زندگی کرده و در این کشورها نمایشگاه‌های متعدد برگزار کرده و هنرمندی مطرح در هند به شمار می‌آید نقاشی‌هایش را به ایران آورده و در این نمایشگاه به نمایش در می‌آورد.

وی درباره این نمایشگاه می‌گوید: کوچ پرندگان_ رقص و پروازشان در آسمان، حس رهایی و آزادی‌شان در پهن دشت نیلی آسمان تلنگری بر ذهن من شد تا این نمایشگاه خلق شود. در کوچه باغی که آوای پرندگان فضا را پر کرده بود قدم می‌زدم، نگاهم به آسمان بود که دسته‌ای از آنها با آوایی خوش از لابه لای درختی به پرواز در آمدند، شکوه و زیبایی این صحنه سر آغازی شد برای خلق اولین اثر این نمایشگاه با نام "پرنده و فرشته". چندین ماه اتودها ادامه داشتند تا در نهایت آوای پرندگان من را به ارائه آثار این مجموعه سوق دادند.

وی در این نمایشگاه پروازهای پرندگان و رهایی آنها به نمایش درآورده و 14 تابلو از آثار خود را به گالری عقیلی خواهد آورد. نمایشگاه نقاشی‌های کیانا عبدالله‌خانی از اول آبانماه تا دوازدهم این ماه در گالری عقیلی واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک 12، دایر خواهد بود.
کد خبر: 120936

وب گردی

وب گردی