تهران-ایسکانیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: داشتن اخلاق برای رئیس خبرگان رهبری، جلوی هرگونه افراط گری را می گیرد و بدین طریق قادر به رعایت و حفظ اعتدال به عنوان امری مهم در مجلس خبرگان خواهد بود.


آیت الله هاشم هاشم‌زاده هريسی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره بارزترین ویژگی های اخلاقی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی روحانی برجسته  واجدالشرایط برای انجام کارهای مدیریتی از جهات اخلاقی، تجربی و موقعیت اجتماعی بود.


وی ادامه داد: از دست دادن آیت الله مهدوی کنی برای ما ضایعه ای بزرگ بود اما در مجلس خبرگان رهبری روحانیون برجسته ای داریم که قادر به جبران خلاء موجود باشند.

نماينده مردم آذربايجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: زمانی که انقلاب اسلامی بنیانگذار خود را از دست داد دشمنان، انقلاب اسلامی را پس از ایشان تمام شده  می دانستند، اما مقام معظم رهبری به خوبی توانستند با درایت تمام این خلاء را پر کنند.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: علمای بزرگی داریم که با اخلاق و در مدیریت، باتجربه هستند که شایسته جانشینی آیت الله مهدوی کنی را داشته باشند و قطعا هر کدام از این افراد کاندیدا شوند واجدالشرایط خواهند بود.


آیت الله هاشم‌زاده هريسی به شاخصه های مهم ریاست خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: داشتن مدیریت، اخلاق، سواد، تجربه، سعه صدر، تحمل بالا، روحیه انتقادپذیری و اعتدال از جمله ویژگی هایی است که شخص موردنظر باید برای ریاست خبرگان داشته باشد.


وی بیان داشت: داشتن اخلاق برای رئیس خبرگان رهبری، جلوی هرگونه افراط گری را می گیرد و بدین طریق قادر به رعایت و حفظ اعتدال به عنوان امری مهم در مجلس خبرگان خواهد بود.

نماينده مردم آذربايجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: افرادی با چنین خصوصیات و ویژگی هایی در مجلس خبرگان هستند که می توانند برای ریاست خبرگان رهبری کاندیدا شوند.


جانشین رئیس خبرگان رهبری در اجلاس اسفند ماه انتخاب می شود.
کد خبر: 120974

وب گردی

وب گردی