تهران- ایسکانیوز:محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان با حضور سرزده در دریاچه آزادی از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد.

در حالی که مسئولین و دست اندرکاران فدراسیون در دریاچه آزادی مشغول برگزاری بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بودند، محمود گودرزی به صورت سر زده در فدراسیون قایقرانی حاضر شد. در بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی، غلامرضا امینی رئیس، ناصر طالبی و فرحناز امیرشقاقی نواب رئیس فدراسیون و مسعود مهدوی‌نیا مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام حضور داشتند.

در این بازدید غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی شرحی در خصوص برنامه‌های انجام شده و پیش روی فدراسیون قایقرانی را به وزیر ورزش ارائه کرد و بخشی از مشکلات فدراسیون را با او در میان گذاشت.

مسعود مهدوی‌نیا مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آقایان نیز طی گزارشی روند برگزاری این مسابقات که از روز گذشته اول آبان ماه آغاز شده و تا 3 آبان ادامه خواهد داشت را به وزیر ورزش توضیح داد.

گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن آرزوی توفیق برای قایقرانی ایران، نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت قایقرانی به مسئولین فدراسیون بیان کرد.
کد خبر: 121295

وب گردی

وب گردی