تهران – ایسکانیوز:تیم های رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی امشب به مصاف هم می‌روند که دو تیم تقریبا گران ترین تیم های دنیا را در اختیار دارند.

این بازی بیش از آنکه جنگ گلادیاتوری باشد شبیه به جنگ ستارگان است؛ستاره هایی که قیمتشان سر به فلک گذاشته است. در واقع اگر قرار باشد بر اساس آماری که «ترانسفرمارکت» اعلام کرده بازیکنانی که در ترکیب دو تیم به میدان می‌روند ارزش گذاری شود پای پولی نزدیک به 858 میلیون یورو در میان است!

این رقم منهای بازیکنانی است که در ترکیب حضور ندارند و یا حضورشان در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این اوصاف اگر بازیکنانی مثل گرت بیل (غائب) و راموس (نامعلوم) و البته سوارس را که ظاهرا قرار نیست در ترکیب اولیه به میدان برود به این لیست اضافه کنیم آن وقت این رقم به یک میلیارد یورو می رسد!

با ارزش ترین بازیکنان دو تیم هم لیونل مسی و البته کریستیانو رونالدو هستند که هر کدام به طور میانگین 120 میلیون یورو می‌ارزند. در نهایت اینکه ترکیب اولیه ای که برای رئال مادرید در نظر گرفته شده به 451 میلیون یورو می‌رسد و در سوی مقابل بارسا با 407 میلیون یورو در نقطه پایین تری قرار دارد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: کاسیاس – مارسلو، پپه، واران، کارواخال – تونی کروس، خامس رودریگس، لوکا مودریچ – رونالدو، بنزما، ایسکو.

ترکیب احتمالی بارسلونا: براوو – آلبا، متیو، ماسچرانو، آلوس – بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ – نیمار، مسی، پدرو.
کد خبر: 121319

وب گردی

وب گردی