تهران – ایسکانیوز: گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی هفته جاری در جلسه علنی مجلس قرائت می شود.
بر اساس دستور جلسات هفتگی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه 4 آبان ماه تا چهارشنبه 8 آبان ماه 93، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات این هفته خود گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات ‌و فناوری در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را استماع می کنند.


کمیسیون آموزش و تحقیقات
گزارش کمیته آموزش عالی درخصوص پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری در دانشگاه های دولتی و آزاد، ادامه بررسی مشکلات دانشجویان شرکت کننده در آزمون پزشکی سال1393 در مقطع دکتری، بررسی مشکلات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای و تبادل نظر اعضا درخصوص موارد فوق و ادامه بررسی طرح یک فوریتی استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده(17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات در روز یکشنبه هفته آینده اعلام شده است.
روز سه شنبه نیز قرار است سوالات سید شکرخدا موسوی، سیدحسین دهدشتی، علیرضا سلیمی، سیدعلی طاهری، محمدمهدی مفتح، محمدعلی اسفنانی، حلیمه عالی، سیدمحمد بیاتیان از وزیر آموزش و پرورش مورد رسیدگی قرار گیرد.
بررسی طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه ای برنامه دیگر اعضای کمیسیون آموزش مجلس در روز سه شنبه اعلام شده است.

کد خبر: 121661

وب گردی

وب گردی