تهران - ایسکانیوز: دو تیم همشهری پرسپولیس و راه آهن تهران در ورزشگاه تختی تهران فردا در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند. پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و با دو باخت پی‌در پی در لیگ برتر، به دنبال صعود به جمع هشتم تیم برتر جام جذفی است. راه آهنی‌ها اما با کسب پیروزی مقابل سپاهان روحیه‌ خوبی مقابل پرسپولیس خواهد داشت. مربیان دو تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی امیدوار به کسب پیروزی هستند.

حمید درخشان - سرمربی پرسپولیس

با راه‌آهن توافق کرده بودیم هر تیمی که میزبان شد در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چرا که به سود فوتبال است. با توجه به فاصله‌ی کم تیم‌ها در جدول رده‌بندی همچنان در لیگ برتر امید به قهرمانی داریم و همچنین می‌خواهیم در جام حذفی نیز قهرمان شویم. از سازمان لیگ درخواست دارم که اجازه دهند بازیکنان بیشتری برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا جذب کنیم به دلیل اینکه نگاه‌ها باید ملی باشد.

حمید استیلی - سرمربی راه‌آهن

پرسپولیس تیم خوبی است اما در دیدار قبلی‌مان مقابل این تیم در سی دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. برخلاف دیدار با سپاهان که 4 مصدوم داشتیم، در این دیدار مصدوم خاصی نداریم و فقط شیث رضایی و کوهنورد نمی‌توانند تیم ما را برای این دیدار همراهی کنند. در بازی فردا حق اشتباه نداریم و باید پیروز شویم.

 

 
کد خبر: 121919

وب گردی

وب گردی