تهران - ایسکانیوز: پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل، 5 بازیکن جدید به ترکیب تیمش اضافه خواهد کرد.

حمید درخشان سرمربی سرخپوشان امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با راه آهن، از مسئولان سازمان لیگ خواست اجازه دهند برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن جدید به لیست این تیم اضافه شوند. در حال حاضر سهمیه بازیکنان داخلی پرسپولیس پر شده و آن‌ها نمی‌توانند بازیکن ایرانی جدیدی به تیمشان اضافه کنند. در صورتی که به این تیم اجازه جانشین کردن یک بازیکن به جای حسین ماهینی داده شود هم این جای خالی با جذب جعفرپور پر خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها قصد خرید 5 بازیکن جدید دارند. یک بازیکن خارجی آسیایی، یک بازیکن خارجی غیر آسیایی و سه بازیکن داخلی در لیست حمید درخشان هستند. آن‌ها برای جذب بازیکنان خارجی مشکلی ندارند اما برای جذب بازیکنان داخلی باید علاوه بر ماهینی، سه بازیکن جدید از لیست خارج کنند. موضوعی که باعث شده درخشان از مسئولان سازمان لیگ درخواست مجوز بازیکن قرضی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.

در صورتی که پرسپولیسی مجبور به بیرون گذاشتن بازیکن از لیست تیمشان باشند، رضا نوروزی و هادی نوروزی گزینه‌های اول درخشان هستند. رضا نوروزی مصدوم است و هادی نوروزی کمتر در ترکیب سرخپوشان قرار می‌گیرد. هادی نوروزی با وجود و حضور پیام صادقیان جایی در ترکیب سرخپوشان ندارد.
کد خبر: 122054

وب گردی

وب گردی