تهران- ایسکانیوز: اعضای شورای عالی معماری دانشگاه آزاد، با حضور در محل مسجد امام علی (ع) واقع در سایت واحد علوم و تحقیقات، به بررسی طرح و مشكلات مطرح شده در ماه های اخیر در خصوص طرح ساختمان مسجد امام علی (ع)  پرداختند.


در هشتمین جلسه شورای عالی معماری دانشگاه آزاد اسلامی مهندس هاشمی رئیس شورای عالی معماری به تبیین برنامه تجمیع واحد تهران شمال در سایت حكیمیه پرداخت.

به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی در همین راستا مشاور طراح، طرح جایگزین پیشنهادی جهت سازماندهی سایت مذكور را ارائه کرد.

 در این جلسه اعضای شورای عالی معماری به بیان دیدگاه های خود در خصوص توجه ویژه نسبت به طراحی استاندارد سایت حکیمیه به منظور ارتقای سطح كیفیت آموزشی و همچنین انطباق طرح با خاستگاه های معماری ایرانی- اسلامی پرداختند و مقرر شد مشاور طراح با در نظر گرفتن ایده های مطرح شده در جلسه، به منظور ارائه مفاهیم منطبق با مباحث، در جلسه بعدی شركت کند.


 بررسی تغییرات در مصالح نمای سردر واحد علوم و تحقیقات، موضوع بعدی جلسه بود كه اعضا پس از بررسی طرح های جایگزین پیشنهادی مشاور طرح، تصمیم گرفتند در جلسه بعدی شورا، جایگزین ها را با جزئیات بیشتر جهت بررسی و تصویب ارائه کنند.


 شایان ذکر است مناسب بودن طرح ساختمان مسجد امام علی (ع) با توجه به تغییرات ارائه شده توسط معاونت عمرانی دانشگاه با رای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید و مقرر شد ساخت مسجد با همین سبک پایان یابد.

کد خبر: 122127

وب گردی

وب گردی