تهران - ایسکانیوز: پرسپولیس قصد به خدمت گرفتن بازیکن قرضی برای لیگ قهرمانان آسیا را ندارد و فقط بازیکنانی می‌خرد که بتواند در لیگ برتر هم از آن‌ها استفاده کند.

بعد از درخواست درخشان برای بیشتر شدن سهمیه پرسپولیس در نقل و انتقالات، شایعه شده بود سرخپوشان می‌خواهند چند بازیکن جدید برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرض بگیرند. مهدی خواجه‌وند سخنگوی پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد و به ایسکانیوز گفت بازیکنان جدید آن‌ها در لیگ برتر هم برای این تیم بازی می‌کنند: «برای نقل و انتقالات برنامه ویژه‌ای داریم و چند بازیکن خارجی و داخلی جذب می‌کنیم. بازیکنانی را می‌خواهیم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کنند. خرید بازیکنانی که فقط در لیگ قهرمانان به میدان بروند فعلا در دستور کار باشگاه نیست.»

درخشان هنوز لیستی به مدیران پرسپولیس نداده و منتظر مشخص شدن تعداد سهمیه‌های این تیم است: «آقای درخشان مربی حرفه‌ای است و در زمان مناسب به باشگاه لیست می‌دهد. باید ببینیم چند بازیکن می‌توانیم بخریم. شاید لازم باشد بازیکن از لیست خارج کنیم. در هر صورت قطعا تیم را تقویت خواهیم کرد.»

او حاضر نشد درباره احتمال خارج کردن نام رضا نوروزی از تیم صحبت کند: «درباره رضا نوروزی کادرفنی بعد از مشورت با تیم پزشکی تصمیم‌گیری می‌کند. فعلا باید شرایط او را بسنجیم.»
کد خبر: 122220

وب گردی

وب گردی