تهران  - ایسکانیوز:سریال دو راهی، عنوان مجموعه ای است که این روزها از شبکه نوپای البرز پخش می شود و همزمان هم قسمت های بعدی آن در حال تولید است. به گفته یکی از تهیه کنندگان این مجموعه، سریال دو راهی نخستین سریالی است که از این شبکه پخش می شود.


IMG_3709


سیدرضا مدنی که همراه با سیده زهرا مومنی، تهیه کنندگی سریال را برعهده دارد، با اشاره به این موضوع که بیشترین رویکرد این سریال مشکلات زوج هاست ، به خبرنگار رادیو و تلویزیون ایسکانیوز گفت:کار را برای مرکز البرز می سازیم و بیشتر لوکیشن در کرج است اما در تهران هم کار کرده ایم. موضوع سریال دو راهی، مسائل و مشکلات زوج های جوان است.موضوعات مربوط به پرونده های طلاق را از دادگستری، کانون وکلا و بهزیستی گرفتیم و به نویسنده ها دادیم.هر قسمت حدود 30 تا 40 دقیقه است.حدود یک ربع تا بیست دقیقه داستان سریال است. 5 دقیقه را به این اختصاص داده ایم که زوج ها پیش مشاور رفته اند و مشاور تکنیک هایی را برای بهتر شدن رابطه شان به آنها آموزش می دهد. 5 دقیقه پایانی هم بخشی از سریال است که زوج یاد شده، با استفاده از تکنیک هایی که به آنها آموزش داده شده، سر و سامانی به اوضاع زندگی خود می دهند. در عین حال در این بخش، برشی هم از کل زندگی آن دو زوج نشان داده می شود.


IMG_3831


مدنی این پرسش که آیا این پایان خوش در پایان تمام قسمت ها، باور پذیری سریال را دچار تردید نمی کند این گونه پاسخ داد: نه! زیرا ما مشکلاتی را طرح و بررسی می کنیم که راهکارهای مشاوره ای داشته باشند.وگرنه اگر یکی از طرفین خدای نکرده روانی با اعتیاد شدیدی داشته باشد و خلاصه دچار معضلاتی باشد که عملا مشاوره بی فایده باشد، طبیعی است که هر پایان خوشی بخواهیم برایش تصور کنیم، باور پذیر نخواهد بود.


IMG_3334


این تهیه کننده درباره تعداد قسمت ها و بازیگران سریال گفت: تقریبا بازیگر چهره نداریم و بیشتر بازیگران، از هنرمندان تئاتر استان البرز هستند. سریال دو راهی هم سریالی 60 قسمتی است که تاکنون 14 قسمت آن پخش و 27 قسمت آن ضبط شده و باقی قسمت ها را در دست تولید داریم.پخش را از نیمه شهریور شروع کرده ایم و پیش بینی می کنم احتمالا تا بعد از عید هم ادامه خواهد داشت. یکی از محاسن این سریال این است که هر قسمت از قسمت قبل و بعد مجزاست و این طور نیست که اگر کسی از قسمت بیستم بیننده سریال دو راهی شد، حتما باید از قسمت های قبلی هم اطلاع داشته باشد.


IMG_3545


مدنی با نارضایتی از شیوه تبلیغ سریال اظهار داشت: با توجه به این که سریال دوراهی نخستین سریالی است که از شبکه البرز پخش می شود، انتظار داشتیم صدا و سیمای استان خبر پخش این سریال را خوب پوشش نداد.روابط عمومی کارمان نیز خوب شروع کرد اما در ادامه ضعیف عمل کرد.


سیدرضا مدنی در پایان درباره زمان های پخش و برنامه های آینده تیم سازندگان سریال گفت: فعلا ما یکشنبه ها و چهارشنبه ها پخش داریم و دوشنبه ها و پنج شنبه ها بازپخش. در عین حال رایزنی هایی کرده ایم که سریال دو راهی از شبکه "شما" هم پخش شود.


شبکه البرز، یک شبکه تلویزیونی استانی است که از مرکز کرج پخش می شود.

کد خبر: 123585

وب گردی

وب گردی