تهران-ایسکانیوز: بابک والی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها حضور کمرنگی در عرصه تئاتر دارد از اجرای نمایشش در دی ماه امسال خبر داد.

بابک والی نویسنده و کارگردان تئاتر که تا به حال چندین نمایشنامه از وی منتشر شده است درباره فعالیتهای اخیرش به خبرنگار تئاتر ایسکانیوز گفت: نمایشی دارم با نام "قوز بالا قوز" که خودم آنرا نوشته و کارگردانی کرده ام.

کارگردان نمایش "ایستگاه زندگی" درباره سبک و سیاق اثرش گفت: نمایش "قوز بالا قوز" یک اثر موزیکال و طنز است که در قالب تئاتر آزاد اجرا خواهد شد و دی ماه امسال در سینما ایران اجرا شود.

بابک والی یکی از هنرمندان عرصه تئاتر و دارای نشان درجه 2 هنری از وزارت ارشاد اسلامی است. این هنرمند سالهاست در زمینه تئاتر فاخر و تئاتر آزاد به طور همزمان فعالیت می کند و تاکنون نمایش های زیادی را به روی صحنه برده است.

دارت" "ستمدیدگان" "پشه کش" "به خاطر نسرین" "استعمارگران" "بقال بازی" "بابا گلی به جمالت" "ایستگاه زندگی" نمایش هایی هستند که توسط این کارگردان به روی صحنه رفته اند و از آثار منتشر شده این نویسنده می توان به تهران 1500" "وقتی شب فرا می‌رسد" "شیطان در خواب" اشاره کرد.

 

 
کد خبر: 123633

وب گردی

وب گردی