سه‌شنبه اولین روزنامه اینترنتی هواداران محمود احمدی‌نژاد منتشر می‌شود. «هما» روزنامه‌ای به مدیرمسئولی «درودیان» از چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به رئیس‌جمهور پیشین. الان هم خبر انتشار این روزنامه روی سایت اینترنتی هما بالا آمده است. مدیرمسئول این روزنامه به «آرمان» گفت به خاطر روند طولانی دریافت مجوز روزنامه کاغذی و البته به خاطر هزینه‌های فراوان آن تصمیم به انتشار روزنامه به صورت اینترنتی گرفته‌اند و زمان انتشار آن را روز ششم آبان قرار داده‌اند.

 هدیه تولد به احمدی نژاد!

روزی که رئیس‌جمهور سابق ایران 58 ساله می‌شود. سال گذشته نیز هواداران دکتر احمدی‌نژاد در تولد 57 سالگی او جشنی را در میدان 72 نارمک برگزار کردند. رئیس جمهور پیشین ایران در آن مراسم گفت: «اینکه صهیونیست‌ها عصبانی هستند و اربابان آنها در کاخ سیاه ‌و سفید عجله دارند، به این خاطر است که می‌بینند سیلی به راه افتاده که ریشه همه ظلم‌ها را برخواهد کَند. جمهوری‌اسلامی برپا شد تا به همه بگوید انسان حقیقتی دارد، حقیقتی متفاوت از آن چیزی که امروز هستیم. اگر عظمتی در جمهوری‌اسلامی هست که هست، به‌خاطر این پیام و محتواست.» اما امسال هواداران ظاهرا برنامه‌های بیشتری برای روز تولد احمدی‌نژاد دارند. به نظر می‌رسد 6آبان در نظر آنان گرامی‌تر از 3تیر است و به همین خاطر انشار اولین شماره روزنامه اینترنتی خود را به این روز موکول کرده‌اند. مدیر مسئول روزنامه «هما» به آرمان تصریح کرد: «روزنامه‌های شهروند و ایران که به عنوان روزنامه‌های حامی احمدی‌نژاد شناخته می‌شدند نشریاتی دولتی هستند که به ارگان‌های مختلف وابستگی دارند.


اما روزنامه ما هویتی متفاوت دارد. البته ما سخنگوی احمدی‌نژاد نیستیم اما این روزنامه، روزنامه جریان احمدی‌نژاد است. روزنامه‌ای که دوست ندارد وارد مسائل سیاسی به شکلی که در مطبوعات دیگر است، شود و سعی دارد رویکرد فرهنگی را دنبال کند. مسائل فرهنگی و اجتماعی برای ما اولویت بالاتری دارد.» بسیاری انتظار دارند رویکرد رسانه هوادار احمدی‌نژاد نیز همانند رویکرد خود او نسبت به مخالفانش انتقادی باشد. با این حال درودیان این مسئله را رد می‌کند: «ما وارد مناقشات سیاسی نخواهیم شد و علیه مخالفان آقای دکتر موضع نمی‌گیریم. رویکرد ما یک رویکرد سیاسی مثل رویکرد <وطن‌امروز> نیست. ما می‌خواهیم یک تفکر را تبیین کنیم و به مسائلی بپردازیم که پیش از این کمتر فرصت برای پرداختن به آنها وجود داشته است.» درودیان درباره مخاطبان این روزنامه نیز اظهار کرد: «به دنبال اقشاری هستیم که بیشتر در اینترنت هستند و از رسانه‌های اجتماعی مثل فیسبوک استفاده می‌کنند.» از درودیان درباره حضور شخصیت‌های رسانه‌ای حامی احمدی نژاد در هما پرسیده شد که پاسخ داد: «من و دکتر داوری حضور داریم. اما فعلا افرادی مثل آقای کلهر و جوانفکر در این جمع حضور ندارند. آقای داوری رئیس شورای سیاستگذاری و من مدیر مسئول هما هستم.» به این ترتیب یک رسانه جدید منتشر می‌شود آن هم در روزهایی که یاران قدیمی احمدی‌نژاد سعی دارند ارتباط با او را کم‌کم از کارنامه‌شان پاک کنند.
کد خبر: 124890

وب گردی

وب گردی