تهران-ایسکانیوز: در ادامه کار عمرانی خط سه مترو جرقه‌‌ای که برزنتی را آتش زده بود مردم را ترساند.


صبح امروز ساعت 9 صبح مثل همیشه سوار مترو بود تا به محل کارش برسد. به ایستگاه هفت تیر که رسید بوی دودی به مشامش خورد و فردی که کنار دستش نشسته بود را از این موضوع مطلع کرد.


کم کم همه مسافران مترو، بوی شدید سوختگی را حس کردند و با سرو صدا سعی در نگه داشتن مترو داشتند. راهبر از طریق آیفون موجود در مترو سعی داشت تا مردم را آرام کند. وقتی مترو به ایستگاه شهید بهشتی رسید و درها باز شد همه مردم از ترس اینکه قطار دچار اختلال شده است خود را به ایستگاه رساندند ولی بعد از چند ثانیه متوجه شدند این دود از داخل ایستگاه بوده است و با ترس و نجات جان خود به داخل مترو رفتند وقتی درها بسته شد بسیاری از مردم که میان دود ایستاده بودند به شیشه‌های مترو می‌زدند تا درها باز شود و خود را از مهلکه نجات دهند.


راهبر مترو که گویا دلش به حال مردم درمانده سوخته بود درها را باز کرد و مردم سریع به داخل قطار رفتند و از محل دور شدند.


شاهد ماجرا به ایسکانیوز گفت: «افرادی که در ایستگاه منتظر مترو بودند کمی دچار سرگیجه و دودزدگی شدند.»


به گفته او نیز این دود تا ایستگاه بعد ادامه داشت.


ماجرا تا جایی پیش رفت که بعد از تماس با سازمان آتش نشانی، سخنگوی سازمان از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و نصرتی، روابط عمومی خط یک مترو بهشتی در مورد این حادثه به ایسکانیوز گفت: «به دلیل توسعه و راهسازی خط سه کارگران مشغول کار بودند که به دلیل یک جرقه برزتنی آتش گرفت و به دلیل سبک بودن دود باعث شد تا حادثه بیشتر از آنچه که بوده است پررنگ نشان داده شود.»


او ادامه داد: «قطارها در مسیر حرکت خود تنها ده دقیقه دچار اختلال شدند و بعد از رفع دود همه چیز به حالت عادی خود بازگشت.»


به گفته نصرتی، در این حادثه هیچ کس دچار آسیب و مسمومیت حاصل از دود نشد.

کد خبر: 125752

وب گردی

وب گردی