تهران-ایسکانیوز: حجت الاسلام هادی غفاری، عضو نیروهای خط امام پیرامون اظهارنظرهای زودهنگام در مورد ریاست مجلس خبرگان رهبری، گفت:  ویژگی بارز آیت الله هاشمی این است که ایشان باحیا است.

هادی غفاری، عضو نیروهای خط امام پیرامون اظهار نظر های اخیر در مورد انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری و عدم کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آنچه که بیان می شود علیه خط امام و اندیشه های امام (ره)است.

او اضافه کرد: هیچ کس را شایسته تر از ایت الله هاشمی رفسنجانی برای ریاست خبرگان نمی بینم. دعوای سیاسی با کسی ندارم اما برای این ادعا حجت شرعی دارم. افرادی که این صحنه را راه انداخته اند برای آن است که مسیر را برای یک استبداد رضاخانی آماده کنند.

غفاری در ادامه با اشاره به اهمیت ریاست مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: چه کسی صالح تر از آیت الله رفسنجانی برای این جایگاه است؟ او با امام بزرگ شده و سالیان زیادی در کمیته ضدخرابکاری ساواک شکنجه شده است. این افرادی که امروز بر علیه ایشان تبلیغ می کنند، آن روزها چه می کردند. بزرگترین مسئولیت ها بعد از انقلاب از سوی امام به ایت الله رفسنجانی داده شد.

این عضو نیروهای خط امام عنوان داشت: این جمله عین سخن آیت الله هاشمی است؛ اگر احساس کنم آدم هایی که کاندیدا شده اند صلاحیت برای ریاست ندارند قطعا خواهم آمد.

او در پاسخ به پرسشی در مورد عدم واکنش رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی به این سخنان، گفت: آقای هاشمی انسان با حیایی است و در برابر بی حیایی‌ها، او بی حیایی نمی کند. رفتار ایت الله هاشمی رفسنجانی مصداق آن  واقعه‌ای است که دو نفر ادعایی مادر بودن بر کودکی را داشتند و حضرت علی (ع) میان آنها قضاوت کرد و گفت باید از وسط نصف شود. مادر واقعی از کودک درگذشت زیرا که نمی خواست آسیبی به او برسد.

غفاری ادامه داد: هاشمی مادر واقعی انقلاب است. در جفای به خو تا آنجا که می شود خود را می شکند و تا آنجا که می تواند به فکر شکستن دیگران نخواهد بود تا به انقلاب آسیبی نرسد. اگر انتخابات آزاد باشد و همانطور که حضرت ایت الله خامنه ای گفتند رای مردم حق الناس تلقی شود و لحاظ گردد علی القاعده بالاترین رای از آن ایت الله هاشمی خواهد بود. او در پایان گفت: ایت الله هاشمی حرمت خبرگان است.
کد خبر: 126298

وب گردی

وب گردی