تهران-ایسکانیوز: در جلسه امروز شورای شهر یک عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر از واریز چند میلیارد تومان به حساب یکی از اعضای شورای شهر خبر داد.


عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر امروز در صحن علنی شورا گفت: «براساس اطلاعات ما یکی از اعضای شورای شهر براساس یک تصمیم غلط، چندمیلیارد تومان پول را به حساب خود واریز کرده که این اتفاق نادری در عرصه نمایندگی است و یک عضو نمی تواند حق امضا داشته باشد و میلیاردها تومان پول را خرج کند.»


مختاباد ادامه داد: «بهره بانکی این پول ماهانه بالغ بر 100 میلیون تومان است که باید پرینت آن به اعضای شورا داده شود و نماینده حق داشتن پول و چک کشیدن ندارد و این کار غیرقانونی است.» او خطاب به سایر اعضای شورای شهر خواهان رسیدگی به این موضوع شد.


مختاباد در گفته‌های خود نامی از این عضو شورا نبرد. اما رییس شورای شهر در پاسخ به مختاباد در این باره گفت: «ستاد شورایاری‌ها و مردم یاری ها می توانند پول داشته باشند تا صرف امور خیریه کنند.»


مهدی چمران ادامه داد: «اگر پولی صرف شده باشد قطعا با اطلاع بوده چرا که حق رییس شورا و معاون اجرایی است و نمایندگان حق صرف هزینه ای را خودسرانه ندارند  و خرج پول با امضای مشترک و حسابرسی صورت می گیرد.»


کد خبر: 126369

وب گردی

وب گردی