تهران- ایسکانیوز: بعد از صحبت‌های تند روز گذشته آندرانیک تیموریان و حاضر نشدنش در تمرین استقلال، هافبک آبی‌پوشان امروز در گفت‌وگو با ایسکانیوز خبر از حضورش در تمرین امروز استقلال  داد.

آندو هر چند در صحبت‌های اعتراض‌آمیز اولیه خود، انتقادات صریحی را متوجه مدیریت باشگاه استقلال نکرده بود و وجود مشکلات مالی را ناشی از بی تعهدی اسپانسر استقلال دانسته بود. با این حال دعوت تیموریان به صبر و حوصله بیشتر از سوی افشارزاده، با اعتراض آندو به شرایط باشگاه همراه شد. او در این باره گفت:«بدون اینکه طلب فصل قبل را بگیرم، مالیات‌هایم مشخص باشد و چک‌های قرارداد این فصلم را دریافت کنم، قراردادم را درهیات فوتبال ثبت کردم. این صبر نیست؟ این حسن نیت نیست؟ این علاقه به استقلال و هوادارنش نیست؟!»

آندو معتقد است که پیش از شروع فصل مسئولان باشگاه قول‌هایی مبنی بر رفع مشکلات مالی به او داده بودند و این در حالی است که وضعیت مالی باشگاه، نسبت به فصل قبل تغییری نکرده است و حتی بر خلاف ادعای بعضی از مسئولان باشگاه، او هنوز قسط اول قراردادش را هم به طور کامل دریافت نکرده است:«متاسفانه وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال نه تنها نسبت به فصل قبل تغییر نکرده بلکه بدتر هم شده است. من هنوز قسط اول قراردادم را به طور کامل دریافت نکرده‌ام و تعجب می‌کنم که آقای جویباری مصاحبه می‌کند و می‌گوید قسط اول آندو را پرداخت کرده‌ایم.»

آندو هر چند در مصاحبه روز گذشته خود از افت روحی بازیکنان در صورت وجود مشکلات صحبت کرد بود با این حال او صبح امروز از تصمیم تازه‌ و حضورش در تمرین امروز استقلال به خبرنگار ایسکانیوز خبر داد و گفت:« با وجود اینکه هنوز مشکلات مالی‌ام برطرف نشده، به خاطر شرایط حساس استقلال امروز در تمرین حاضر می‌شوم. با این حال مواضعم در این زمینه تغییری نکرده و حرف‌هایم همان‌هایی است که در اعتراضم به مشکلات گفته‌ام.»

تیموریان حضورش در تمرین را تنها به رابطه نزدیک احساسش به هواداران استقلال مرتبط می‌داند و در این باره می‌گوید:« دوست ندارم هواداران به خاطر مشکلات باشگاه متضرر شوند. امیدوارم صبا را شکست دهیم و شرایط را برای رسیدن به صدرجدول ساده‌تر کنیم.»

او روز گذشته هم در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مشکلات مالی باعث جدایی‌اش از استقلال شود گفته بود:«هیچ وقت دوست ندارم ازاستقلال جدا شوم. روزی که در مشهد با پدیده بازی داشتیم بسیاری از هواداران را دیدم که می‌گفتند آندو نرو. من با این هواداران زنده‌ام و به آنها افتخار می‌کنم. استقلال را دوست دارم و مردم و هواداران بدانند استقلالی‌ام.»

 
کد خبر: 127038

وب گردی

وب گردی