تهران-ایسکانیوز: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاداسلامی گفت: کلیه پذیرفته شدگان که با درخواست انتقال آنها موافقت شده است از نیمسال دوم شروع به تحصیل می کنند.


علوی فاضل گفت: واحدهای دانشگاهی درنظر داشته باشند برای ثبت نام پذیرفته شدگانی که درخواست جابه جایی آنها موافقت شده به آیین نامه های آموزشی پایبند باشند و براساس آنها عمل کنند.


وی در ادامه افزود: واحدها باید در ثبت نام پذیرفته شدگان و کسانی که با جابه جایی آنها موافقت شده است به مفاد آیین نامه های آموزشی توجه داشته و براساس آن پذیرفته شدگان را ثبت نام کنند. لذا با توجه به اینکه در بسیاری از واحدها کلاس های ترم پاییز آغاز شده و زمان حذف و اضافه ها نیز گذشته است، لازم است پس از ثبت نام پذیرفته شدگان انتخاب واحد و شروع به تحصیل آنها را از نیمسال دوم (بهمن ماه) انجام دهند.


بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل تأکید کرد: امکان ثبت نام برای جابه جایی از طریق سایت www.azmoon.net همچنان انجام شده و این یک اقدام رفاهی در راستای بومی گزینی و کاهش هزینه های خانواده هاست.


ماده 58 تا 66 آئین نامه آموزشی شرایط انتقالی و مهمان دانشجویان را مطرح کرده است و علوی فاضل هم دانشگاه‌ها را به پایبندی به این قانون موظف دانست و گفت: با توجه به اینکه شعار اصلی ریاست عالیه دانشگاه قانونمندی و رعایت مقررات است، از واحدها می‌خواهم در هر شرایطی از اصول و مفاد آیین نامه های آموزشی عدول نکنند.

کد خبر: 127040

وب گردی

وب گردی