تهران –ایسکانیوز:بیژن بیژنی و کامبیز روشن روان در اثری ارکسترال با هم همکاری می کنند.همچنین این خواننده آلبوم "حرف دیگر" را نیز در دست انتشار دارد.


 بیژن بیژنی، خواننده موسیقی سنتی، در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: این اثر شش قطعه دارد و شعر آن سرودۀ خیام، ابوسعید ابوالخیر، فریدون مشیری، دکتر امیر حسن سعیدی است.


وی با اشاره به اینکه تهیه کنندگی این مجموعه را حوزه هنری تبلیغات اسلامی بر عهده دارد، گفت: تمامِ قطعات این اثر ارکسترال نوشته شده و آمادۀ ضبط است. ما منتظریم که تهیه کنندگان با ما تماس بگیرند و پس از انجام مراحل نهایی، بتوانیم این اثر را ضبط کنیم  و در نیمه دوم سال در اختیار علاقمندان قرار دهیم.


بیژنی در ادامه گفتگو دربارۀ آلبوم دیگرش، «حرفی دیگر»، گفت: این مجموعه که سال گذشته تهیه شده و آهنگسازی آن را محمد جواد ضرابیان، بر عهده داشته است، هنوز اسپانسری ندارد.


وی افزود: «حرفی دیگر »، هفت قطعه، در قالب ارکسترال با شعرهایی از هوشنگ ابتهاج، رهی معیری، سیمین بهبهانی، حسین منزوی و عبید زاکانی دارد.


بیژن بیژنی که علاوه بر خوانندگی در خوشنویسی مهارت دارد، درباره برگزاری نمایشگاه خطاطی  گفت: از سال گذشته، قرار بود که نمایشگاهی از آثار خوشنویسی من در «موزه موسیقی» برگزار شود، شرایط برگزاری این نمایشگاه، از جمله مکان و نور و... فراهم بود، اما به دلیل اینکه آویزهای آن نصب نشده است، هنوز نتوانسته ام، در آن نمایشگاه برگزار کنم.


بیژن بیژنی خواننده موسیقی سنتی، پیش از این آلبوم های موسیقی افسانه سرزمین پدری ام، ایران زمین، نهان خانه دل، چهار فصل، کوچه، رویای رنگین، آیینه در آیینه، گل به دامن، مژده باران و سیب سرخ خورشید را روانه بازار موسیقی کرده است.

کد خبر: 127064

وب گردی

وب گردی