ایسکانیوز : اندروید 5 به زودی عرضه می شود و در این بین شرکت های بزرگ دنیای فناوری هم قصد دارند هر چه زودتر محصولات خود را به سیستم عامل جدید گوگل مجهز کنند.

ال جی

ال جی تا به امروز چندان در مورد به روز رسانی اندروید 5 صحبت نکرده. تنها چیزی که می دانیم عرضه اندروید 5 برای G3 است که قرار شده تا پیش از پایان سال جاری میلادی در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

سامسونگ

سامسونگ هم به مانند رقیب سنتی اش تا این لحظه در مورد به روز رسانی اندورید 5 سکوت کرده است. البته شایعات می گویند که اندروید 5 تا ماه آینده برای گلکسی اس 5 عرضه می شود. علاوه بر اس 5 ، انتظار می رود که شرکت کره ای برای گلکسی اس 4 ، گلکسی آلفا و گلکسی نوت 4  نیز اندروید 5 را تهیه کند.

سونی

سونی تا اینجای کار بهتر از تمامی رقبای خود عمل کرده و قول عرضه به روز رسانی اندروید 5 برای تمامی گوشی های سری اکسپریا Z را داده است. همچنین تلبت های سری اکسپریا Z هم به روز رسانی اندروید دریافت خواهند کرد. البته زمان عرضه این به روز رسانی هنوز مشخص نشده است.

نکسوس

اندروید 5 به صورت پیش فرض روی نکسوس 6 قرار دارد. به گفته گوگل به روز رسانی اندروید 5 طی هفته های آینده برای نکسوس 4 و نکسوس 5 هم عرضه خواهد شد.

اچ تی سی

شرکت تایوانی این روزها حسابی سرش شلوغ است. آنها قول داده اند که طی 90 روز آینده اندروید 5 را برای اچ تی سی وان و اچ تی سی M8 عرضه خواهند کرد. همچنین باترفلای 2 ، دیزایر 816 ، وان مکس و وان مینی هم طی 6 ماه آینده اندروید 5 دریافت خواهند کرد.

کد خبر: 127159

وب گردی

وب گردی