تهران- ایسکانیوز: عضو جبهه پایداری گفت: ما به مذاکره کنندگان خود و دولتمردان اعتماد داریم و امیدواریم که عزت ملت ایران روز به روز بیشتر شود و همواره مذاکره کنندگان باید این مسئله را مدنظر قرار دهند که در تعهداتشان نیاز به اجازه دنیای غرب و آمریکا نداشته باشند.

حجت الاسلام سید محمود نبویان در همایش بزرگ اسکتبارستیزی دانشجویان دانشگاه تهران درباره ارتباط میان ایران و آمریکا اظهار داشت: مشکل ما با این کشور و دنیای مدرن بر سر موضوعات هسته ای نیست بلکه جنگ جنگ اسلام و کفر است.

عضو جبهه پایداری گفت: مذاکره کنندگان هسته ای به هیچ وجه به طرف غربی اعتماد نکنند چرا که نه دوستی و نه تعهد آنها قابل اعتماد نیست.

نماینده مجلس ادامه داد: 1+5 از سر ضعف با جمهوری اسلامی پای مذاکره نشسته و ایران بیش از آنها در منطقه توانسته موفق شود که این مسئله به برکت تدابیر مقام معظم رهبری و همت بچه های حزب اللهی بوده است.

وی با بیان اینکه در برخورد با آمریکا و دنیای مدرن باید همواره به موضوعات اساسی توجه کنیم گفت: ما به مذاکره کنندگان خود و دولتمردان اعتماد داریم و امیدواریم که عزت ملت ایران روز به روز بیشتر شود و همواره مذاکره کنندگان باید این مسئله را مدنظر قرار دهند که در تعهداتشان نیاز به اجازه دنیای غرب و آمریکا نداشته باشند.
کد خبر: 127504

وب گردی

وب گردی