تهران-ایسکانیوز: عصر امروز همایش حماسه ی حسینی، دیپلماسی خمینی در تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران با حضور شخصیت های سیاسی، کشوری و لشکری برگزار شد.

در حاشیه این همایش شخصیت های مختلف پشت تریبون رفته و سخنرانی کردند اما بسیاری از آنها بر روی صندلی های خود نشستند و مجری مراسم میکروفون را به دست آنان داد.

افرادی چون احمد توکلی، صفارهرندی، کوچک زاده بر روی صندلی خود به ایراد سخنرانی پرداختند. در این مراسم پس از دعوت حمید رسائی به پشت تریبون دیالوگ کوتاهی بین وی و کوچک زاده رد و بدل شد و سپس وی به پشت جایگاه رفت. او که در ابتدا با سلام های متعدد به آمران معروف و راه حسین سخنان خود را شروع کرد در ابتدا به انتقاد از مذاکره کنندگان تیم هسته ای پرداخت.

احمد توکلی هم که نشسته بر روی صندلی خود سخن می گفت در اظهاراتی کوتاه عنوان کرد: در پیامکی که برای من در ابتدای حضورم در جلسه آمد نوشته شده بود که سخنران پیشین با کم کاری دولت های سازندگی و اصلاحات ایران نتوانست استراتژی خود را تا آمریکای جنوبی گسترش دهد.

او ادامه داد: بنده را می شناسید انتقادات من از سال های دولت سازندگی و اصلاحات بر کسی پوشیده نیست اما قرآن به ما تاکید دارد که در مخالفت خود هم از عدالت خارج نشویم. بر آن بزرگواران اشکالات زیادی وارد است اما نباید در سخنانمان از حد عدالت خارج شویم.

همچنین مجری مراسم در سخنانی گفت: با اینکه از آقای فومنی رئیس حزب اصلاحات مردمی دعوت شد که به سخنرانی بپردازند ایشان جلسه را ترک کردند.

 

 
کد خبر: 127670

وب گردی

وب گردی