تهران- ایسکانیوز: در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اساسنامه و ساختار تشکیلاتی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکا) مورد تصویب قرار گرفت. به گزارش ایسکانیوز جلسه كميسيون دايمي هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي امروز با ریاست دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد وساختار تشکیلاتی و نمودار سازمانی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، نمودار سازمانی پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی، نمودار سازمانی خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، نمودار سازمانی روزنامه فرهیختگان و اساسنامه سازمان چاپ انتشارات دانشگاه پیشنهادی معاونت فرهنگی و اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و با انجام اصلاحاتی به تصویب رسید. همچنين در اين جلسه تفاهم نامه تاسيس شعبه دانشگاه آزاد در روسيه تصويب شد.

0c736091-11c5-4bbf-8c7c-d6ca7c7cff3f   تاسیس شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در مسکو

دکتر میرزاده در ابتدای جلسه با تاکید بر اینکه جلسات و مصوبات کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی دارای اهمیت فراوانی است، گفت:« کلیه مصوباتی که در جلسات پیشین کمیسیون دائمی هیات امنا به تصویب اعضا رسید، به همان صورت در هیات امنای مرکزی دانشگاه تصویب شد که این موضوع  نشان از اعتماد   هیات امنای مرکزی به تک تک اعضای کمیسیون دائمی هیات امنا دارد».

همچنین میرزاده از تاسیس شعبه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی در مسکو خبر داد و گفت:« خوشبختانه همکاری‌های خوبی با دانشگاه نیو راشین روسیه انجام دادیم و توافق نامه‌ای هم امضا کرده‌ایم تا زمینه حضور ما در این دانشگاه، تبادل دانشجو و علم صورت گیرد. اکنون ساختمانی با مساحت 3600 متر مربع در مسکو به نام دانشگاه آزاد شده است و دانشجویان می‌توانند در آینده در این دانشگاه حضور پیدا کنند. گفتنی است کلاس‌ها در این دانشگاه به زبان انگلیسی و روسی تشکیل خواهد شد». تاسیس شعبه دانشگاه آزاد در مسکو به لحاظ تقویت بنیه علمی اهمیت دارد.

 
کد خبر: 127787

وب گردی

وب گردی