تهران- ایسکانیوز: مجید جلالی رئیس کانون مربیان ایران و سرمربی سایپا هشتم آبان‌ ماه روز مربی را تبریک گفت.

جلالی به همین مناسبت نامه‌ای به همه مربیان ایران نوشت. متن نامه تبریک مجید جلالی که در سایت کانون مربیان منتشر شده به شرح زیر است:

هشتم آبان ماه را که ازسوی فیفا به عنوان روز جهانی مربی نام‌گذاری شده را به شما همکاران خوب و دوستان عزیزم تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزونتان را در جهت پرورش و توسعه شخصیت تیم و بازیکن و توجه دادن آنها به روح پیشرفت، آموزش موثر و اصول بازی گروهی آرزو دارم .

همچنانکه آگاه هستید؛ مربیان تاثیرگذار، آن‌هایی هستند که راه دشوار تحقیق و مطالعه را که نیازمند تعقل و سخت‌کوشی است، به تقلید و تکرار ترجیح می‌دهند. آنان همواره در تکاپوی یافتن انرژی‌های جدید والزام خویش به عطش پیشرفت پایدارند.

تردید نداشته باشید که تنها چنین مرییانی قادرند مشقت‌های حاصل ازتلاش خستگی ناپذیر را تحمل کرده واشتیاق عشق به فوتبال را دریادگیری و یاد دادن متبلور سازند. مربیان بزرگ به اهداف بزرگ وپیروزی‌های پایدار می‌اندیشند و آگاهند که برای دستیابی به این هدف، ارتقای ظرفیت‌های روانی وشخصیتی بازیکنان نیز واجب است.

در چنین شرایطی است که که سلامت و احساس و اندیشه نیک درزندگی شاگردان‌تان همچون رودی زلال جاری می‌شود.

با گرامیداشت این روزبزرگ، شما بزرگواران را به یاری وهمدلی، آموزش و یادگیری فراخوانده، پاسداشت زحمات خالصانه همکاران قدیمی خود را که سال‌های زیبای عمرشان در راه تعلیم وتربیت جوانان صرف شد، فرا می‌خوانم و آرزوی سلامت وموفقیت برای همه شما دارم.

با تقدیم احترام

مجید جلالی/ رئیس کانون مربیان فوتبال ایران
کد خبر: 127927

وب گردی

وب گردی