تهران- ایسکانیوز: بعد از مشکلاتی که منجر به جدایی حسین ماهینی از پرسپولیس شد، سرخ‌ها به لطف داشتن سهمیه خرید بازیکن آزاد، اقدام به جذب مهدی جعفرپور مدافع راست شهرداری تبریز کردند. با این حال از آنجایی که بخت پرسپولیس و بازیکنانش در این فصل با مشکلات عجیب و غیرقابل پیش‌بینی گره خورده، مشکل جدیدی به نام کارت بازی یقه جعفرپور و تیم جدیدش را گرفته است.

شنیده‌های مختلف از صدور کارت بازی مهدی جعفرپور در ابتدای فصل برای تیم شهرداری تبریز خبر می‌دهند. مسئله‌ای که شاید منجر به خالی ماندن جای ماهینی تا نیم فصل دوم مسابقات لیگ شود. بر این اساس؛ در صورتی که کارت بازی جعفرپور در ابتدای فصل برای تیم دیگری غیر از پرسپولیس صادر شده باشد، مدافع جدید سرخپوشان اجازه همراهی تیمش را تا نیم فصل نخواهد داشت.

با این حال محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس معتقد است جعفرپور هیچ مشکلی برای همراهی با پرسپولیس پیش از پایان نیم فصل را ندارد. او در این باره به خبرنگار ایسکانیوز گفت:«هیچ کارت بازی ای برای او در تیم قبلی‌اش صادر نشده بود و ما طبق قوانین برای بازی کردن او قبل از نیم فصل از سازمان لیگ کارت بازی گرفته‌ایم.»

خوردبین ادامه داد: «اگر در ابتدای فصل برای او کارت بازی در شهرداری تبریزصادر می شد سازمان لیگ کارت بازی او را برای پرسپولیس صادر نمی کرد و مطمئن باشید او برای بازی هیچ مشکلی ندارد.»

از سوی دیگر مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید صحبت‌های سرپرست این تیم، درباره مسائل مطرح شده درباره غیرقانونی بودن استفاده از جعفرپور در ترکیب پرسپولیس پیش از نیم فصل به ایسکانیوز گفت:« تا ظهر دیروز به طور دقیق پیگیر وضعیت جعفرپور بودیم و مجوز بازی او را از سازمان لیگ گرفتیم.»

سخنگوی پرسپولیس ادامه داد:« اینکه عده‌ای صحبت‌هایی را درباره سه- صفر شدن نتیجه بازی پرسپولیس به نفع حریفانش در صورت استفاده از جعفرپور را مطرح می‌کنند، به هیچ وجه صحت ندارد. ما مجوز بازی را از سازمان لیگ گرفته‌ایم  و مطمئنا اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد، مسئولان سازمان ما را در جریان امر قرار می‌دهند. منطقی نیست سازمان خودش مجوز صادر کند و بعد بازی ما را سه- صفر اعلام کند. بنابراین با صدور مجوز جعفرپور هیچ مشکلی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.»
کد خبر: 128004

وب گردی

وب گردی