تهران-ایسکانیوز: عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می تواند در میان نمایندگان مجلس هم به دنبال گزینه ای مناسب برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز  خاطرنشان کرد: گزینه های متعددی پیش روی دولت یازدهم برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد که در این میان اگر دولت نگاه باریک بینی داشته باشد می تواند گزینه هایی را در مجلس هم برای این کرسی مهم علمی بیابد.

وی در ادامه تاکید کرد: علی اکبر صالحی، محمدعلی نجفی و ستاری فر سه گزینه دیگری هستند که قطعا در مجلس از اقبال بالایی برخورداند و در صورت معرفی به قوه مقننه احتمال کسب رای اعتماد کافی را خواهند داشت.

فیاضی همچنین در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه نیلی احمدآبادی گزینه اصلی دولت یازدهم نبوده است، توضیح داد: رئیس جمهوری در جلسه رای اعتماد اعلام کرد که نیلی احمدآبادی گزینه اصلی و قطعی دولت است و دفاع خوبی از وی کرد، اما مجلس به خاطر کمتر شناخته شده بودن این گزینه به وی رای اعتماد نداد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت علوم از ابتدا تا کنون گزینه های متعددی را از سوی دولت داشته که تا کنون مورد اقبال مجلس قرار نگرفته اند. لذا این تعدد و رفت و آمدها در وزارت علوم، به نظر طبیعی نمی رسد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: مجلس به دنبال گزینه ای معتدل است و در صورتی که دولت اعتدال گزینه ای با سبک و شیوه سیاسی خود معرفی کند قطعا مورد تایید مجلس نیز خواهد بود.
کد خبر: 128169

وب گردی

وب گردی