تهران-ایسکانیوز: همایش پیاده روی با شرکت بیش از 250 نفر شركت کننده با حضور رئیس واحد، معاونین، مدیران، كاركنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان رأس ساعت 9 صبح از محل ساختمان اداری مرکزی تا مقبره شهید گمنام و سپس سالن تربیت بدنی مجتمع برگزار شد.


در ارزش پیاده روی هر چقدر سخن بگوییم باز هم کم است زیرا مطالعات مختلف ثابت کرده که بی تحرکی عامل بروز بیماری‌های بسیاری است و می‌توان با گنجاندن روزی 30 دقیقه پیاده روی سبک سلامت خود را تضمین کرد. متاسفانه ماشینی شدن زندگی امکان تحرک را در تمام قشرهای جامعه کم کرده است و دانشجویان هم از این دسته جدا نیستند. هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای پاسداشت ورزش و حفظ سلامتی است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با اجرای برنامه پیاده روی تلاش کرد اهمیت ورزش در زندگی روزمره را به دانشجویان یادآور شود. 


در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از كلام الله مجید، حمدی معاون دانشجویی به نیابت از رئیس واحد ضمن تشكر از فعالیت های فوق برنامه ورزشی اداره تربیت بدنی از رتبه نمونه این اداره در سطح استان تهران تقدیر و تشکر كرد و گفت: این واحد به دلیل پتانسیل بالا در بخش تربیت بدنی آمادگی میزبانی كلیه رشته های ورزشی در سطوح مختلف را داراست.


معاون دانشجویی دانشگاه در زمینه‌ی برنامه‌های ورزشی افزود: مراسم پیاده روی همه ساله در هفته تربیت بدنی در این واحد با هدف پیام سلامتی، خدمت رسانی همراه با قهرمانی برگزار می شود، از این رو علاوه بر برگزاری کلاس های فوق برنامه ورزشی آمادگی برگزاری مسابقات داخلی، منطقه و سراسری را در رشته های ورزشی موصب سازمانی دارد.


حمدی در مورد اهمیت و جایگاه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از آنجایی كه ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است می توان در این راستا حركت کرد و به ورزش قهرمانی نیز رسید.


گفتنی است این گونه اقدامات می‌تواند علاوه بر تشویق دانشجویان به ورزش به افزایش نشاط و سلامتی آنها هم منجر شود.

کد خبر: 128261

وب گردی

وب گردی