تهران-ایسکانیوز: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برچسب زدن برخی رسانه ها به رئیس جمهوری و دولت مبنی بر اینکه وزیر پیشنهادی علوم گزینه اصلی نبوده کار صحیح و پسندیده ای نیست و این موضوع هیچ صحت و درستی ندارد و رئیس قوه هم در صحن به صراحت با رد این موضوع بر آن تاکید داشت.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت پرونده کلان تامین اجتماعی اظهار داشت: تکمیل پرونده پس از بررسی از سوی مجلس تقدیم قوه قضاییه شد که در حال حاضر نیازمند بررسی از سوی قوه مربوطه است تا نتایج تخلفات انجام شده، اعلام شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره تاثیرات عدم رأی اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی دولت به مجلس در تعامل میان دو قوه گفت: استیضاح و یا عدم رأی به وزرا حق قانونی نمایندگان است و این مسئله هیچ تاثیری دراین نوع تعامل از خود بر جای نخواهد گذاشت.

دبیرکل خانه کارگر  ادامه داد: برچسب زدن برخی رسانه ها به رئیس جمهوری و دولت مبنی بر اینکه وزیر پیشنهادی علوم گزینه اصلی نبوده کار صحیح و پسندیده نیست و این موضوع هیچ صحت و درستی ندارد و رئیس قوه هم در صحن به صراحت با رد این موضوع بر آن تاکید داشت.

وی بیان داشت: عدم رآی به نیلی احمد آبادی جز اختیارات قانونی نمایندگان است که در نهایت نتیجه آنگونه رقم خورد و وی را به عنوان نیروی کارآمد برای دولت و وزارتخانه تایید نکردند.

محمودنیلی احمدآبادی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری بود که در جلسه رأی اعتماد به وزرا موفق به اخذ رای اعتماد از بهارستانی ها نشد.
کد خبر: 128405

وب گردی

وب گردی