تهران- ایسکانیوز:  سومین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا توسط دانشگاه صنعتی شریف در دی ماه با حضور 3 دانشمند برجسته آمریکایی و یک دانشمند از کشور سوئیس در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، سومین همایش ملی آلودگی هوا و صدا 24 و 25 دی ماه سال جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد و سه سخنران و دانشمند برجسته آمریکایی در زمینه آلایندگی ذرات و یک دانشمند از کشور سوئیس جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه اثرات بهداشتی آلودگی هوا را ارائه خواهند کرد.

با توجه به فراخوان این همایش، تاکنون بیش از 250 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که حدود 100 مقاله به صورت شفاهی و پوستری در این دو روز ارائه خواهد شد.

 

شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای این همایش به وب سایت http://aqm.sharif.ir/ مراجعه کنید.

polluted_FF

تاکنون نام پروفسور کونزلی فارغ التحصیل دانشگاه برکلی کالیفرنیا و معاون مدیر انستیتو بهداشت عمومی سوییس به عنوان سخنران این همایش قطعی شده است. کوونزلی مدیر بخش تحقیقات این انستیتو است که مدیریت بیش از 180 دانشمند شامل بیش از 100 دکتری تخصصی را بر عهده دارد.


همچنین این همایش دارای 12 محور اصلی؛ پایش و اندازه گیری آلودگی هوا، آلودگی هوای محیط های بسته شهری، مدل سازی و پیش بینی آلودگی هوا، مطالعات انتشار و منابع ساکن و متحرک، راهکارهای کاهش آلودگی هوا، ریزگردهای (هواویز) آلاینده هوا، ارزیابی ریسک، مواجهه و اثرات بهداشتی آلودگی هوا، اثرات آلودگی و هزینه های خارجی، مطالعات منطقه ای و فرامرزی آلودگی هوا است.


 
کد خبر: 128434

وب گردی

وب گردی