ایسکانیوز: نیروهای گروه داعش بیش‌ از ۲۰۰ عضو یک قبیله سنی را در غرب عراق قتل عام کردند. جنازه‌های ۱۵۰ تن از این قربانیان در یک گور دسته جمعی پیدا شد. این در حالی است که ۳۰ رزمنده این قبیله در برابر چشمان بستگانشان به‌رگبار بسته شدند.

خبرگزاری آلمان گزارش داد که گروه داعش در چند عملیات وحشیانه جدید ۲۰۰ عضو قبیله سنی "بونمر" را در نواحی غربی عراق قتل‌عام کرده است.

پایگاه خبری السمیرا در عراق به نقل از شیخ این قبیله گزارش داده که اجساد ۱۵۰ قربانی در یک گور در دره‌ای واقع در شمال غربی شهر «رمادیه» واقع در استان الانبار کشف شده است.

همزمان پایگاه خبری "المدا" گزارش داد که تروریستها در شهر "حیط" ۳۰ رزمنده همان قبیله بونمر را در یک جا جمع کرده و به رگبار بسته‌اند. آن‌ها اعضای خانواده و نزدیکان قربانیان را مجبور کرده‌اند که صحنه تیرباران گروهی را تماشا کنند. روز چهارشنبه (۲۹ اکتبر) نیز افراد مسلح داعش ۴۰ عضو همان قبیله را به رگبار بسته و کشته بودند.

خبر کشف ۱۵۰ جسد در یک گور دسته جمعی را یک مامور امنیتی و کارکنان پایگاه پلیس عراق نیز تایید کرده‌اند. براساس گزارش اشپیگل‌آنلاین ۳۰ رزمنده سنی که در حیط اعدام شدند، پلیس یا افراد یکان‌های "سهوا" بوده‌اند که علیه داعش می‌جنگیدند.

 

 

 
کد خبر: 128447

وب گردی

وب گردی