تهران- ایسکانیوز: 40درصد تخصیص سال 1393، جهت احداث و تجهیز مراکز تربیت معلم فرهنگیان در استان های خراسان رضوی(سبزوار) و خراسان شمالی(بجنورد)جمعا به مبلغ 12571 میلیون ریال، از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به خزانه کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، نعیمی، مدیر کل طرح و برنامه و امور عمرانی دانشگاه فرهنگیان، با اعلام این خبر افزود: همچنین موافقتنامه‌ی احداث 10 پردیس استانی دانشگاه فرهنگیان توسط معاونت عمرانی وزارت آموزش و پرورش در آستانه‌ی مبادله بوده که تخصیص مربوط به آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

نعیمی در مورد میزان اعتبار تجهیز پردیس‌ها گفت: در سال 1393، تا کنون بالغ بر 9میلیارد تومان اعتبار، برای تأمین و تجهیز پردیس ها و واحدهای تابعه طی دو مرحله بین استانها توزیع شده و مرحله نهایی اعتبارات عمرانی(با تخصیص صددرصد)، پیش از آغاز نیمسال دوم تحصیلی به پردیس ها و واحدهای تابعه ابلاغ می‌شود.

مدیر کل طرح و برنامه و امور عمرانی دانشگاه فرهنگیان، از خرید و توزیع خودروی سواری به تعداد25 دستگاه علاوه بر 10 دستگاه سال قبل برای پردیس ها با اولویت نسبت دوری از مرکز، حسب دستور معاون محترم طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه خبر داد و افزود: همچنین پیش بینی شده برای مراکزی که از وسیله نقلیه مناسب برخوردار نیستند به تدریج امکانات لازم خریداری و بین آنها توزیع شود.

نعیمی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری دانشگاه موفق شده از محل درآمد های اختصاصی، متفرقه و همچنین بودجه‌ی عمومی تاکنون بیش از 25/9 میلیارد تومان (8/09 برابرکل اعتبار ابلاغی سال قبل) برای سایر هزینه های جاری مراکز و پردیس ها  اعتبار تأمین و ابلاغ کند.
کد خبر: 128448

وب گردی

وب گردی